اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بابل مطرح کرد

استفاده از تجربیات تربیتی فرهنگیان برای پیشبرد اهداف جامعه

مدیر آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه بازنشستگان سرمایه‌های ملی کشور هستند، گفت: از توانایی و تجربه‌های بازنشستگان برای پیشبرد اهداف جامعه استفاده ‌شود.

استفاده از تجربیات تربیتی فرهنگیان برای پیشبرد اهداف جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، عیسی لطیفی صبح امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش بابل اظهار داشت: بازنشستگان سرمایه‌های ملی کشور بوده که می‌توان از توانایی‌ها و تجربه‌های آنها برای پیشبرد اهداف عالی بهره گرفت.

وی با اشاره به اهمیت بازنشستگان در هدایت جامعه بیان داشت: بازنشستگان به منزله اولیای مردم در جامعه هستند و می‌توانند با دانش و تجربیات خود جامعه را به سوی پیشرفت و تعالی هدایت کنند.

لطیفی خدمات فرهنگیان اعم از شاغل و بازنشسته را خدماتی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش‌های 30 ساله فرهنگیان بازنشسته قابل تقدیر و از توفیقات الهی است.

مدیر آموزش و پرورش بابل بیان داشت: مسئولان باید به جایگاه بازنشستگان آموزش و پرورش توجه ویژه داشته و از تجربیات تربیتی این قشر در پیشبرد اهداف نظام استفاده کنند.

این مسئول اذعان داشت: هر انسانی در زندگی خود به نحوی از چیزی لذت می‌برد از جمله ثروت، زمین و محصولات کشاورزی و با فرزندان خود، اما معلم قشری است که اوج لذت او تربیت کودکان و نوجوانان بوده و با دیدن خروجی فعالیت خود احساس شعف می‌کند.

لطیفی تصریح کرد: معلمان پرورش دهنده انسانیت بوده و آدم بودن واقعی را آموزش می‌دهند کسانی که امانتدار با ارزش‌ترین گنج خانواده‌ها هستند.

مدیر آموزش و پرورش بابل گفت: معلمان مثل خورشید و باران هستند که درخشش آنها شامل همه آحاد جامعه می‌شود، درخششی که هرگز از ذهن‌ها محو نشده و تا ابد ماندگار و جاودانه هستند.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول