اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

واکنش جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی به برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد

جمعی از فعالان فرهنگی مساجد، مؤسسات و هیئات مذهبی در واکنش به برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد بیانیه صادر کردند.

واکنش جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی به برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این بیانیه آمده است: در حالی که مردم، سازمان‌ها و نهادها در سراسر کشور اسلامی‌ ایران آماده استقبال از محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان شدند و همایش پیرغلامان حسینی برگزار می‌کنند، در و دیوار را سیاه‌پوش می‌کنند و ...، در پایتخت معنوی ایران اسلامی مشهدالرضا، عده‌ای در لوای جهاد دانشگاهی که به تعبیر مقام معظم رهبری مولود انقلاب و از رویش‌های اصیل انقلاب است، با امکانات عمومی و دولتی کلاس‌های آموزش موسیقی به پا کرده و اقدام به برگزاری کنسرت موسیقی می‌کنند.

چقدر دردآور است که در شهرهای کشور همایش پیرغلامان حسینی برگزار می‌شود و در شهر مذهبی مشهد و در سایه بی‌توجهی مسئولان، کنسرت موسیقی.

این بیانیه تصریح می‌کند: مساجد، فعالان فرهنگی و هیئات‌ مذهبی مشهد مقدس ضمن تقبیح این عمل غیرقانونی از مسئولان شهر مقدس مشهد و استان خراسان رضوی می‌خواهند با این‌گونه حرکات نامناسب برخورد کنند.

به صورت ویژه از حضرت آیت‌الله‌العظمی واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی که پاسدار ارزش‌های اصیل اسلامی هستند و از حضرت آیت‌الله ‌العظمی علم‌الهدی، امام جمعه انقلابی و محبوب مشهد مقدس که پشتوانه حزب‌الله محسوب می‌شوند درخواست می‌کنیم چنین تحرکاتی را جدی بگیرند و مقابل آن بایستند؛ چرا که ظاهراً عده‌ای فکر می‌کنند تحولات اخیر کشور آغازی برای فعالیت ضد ارزشی است.

این بیانیه می‌افزاید: جریانات سیاسی و عناصر فتنه 88 بدانند تغییرات دولت، هیچ تغییری در ارزش‌های دینی و انقلابی ملت ایران به وجود نیاورده و مردم همیشه در صحنه مشهد مقدس به خوبی رفتار و کردار شما را زیر ذره‌بین دارند و هرگز نمی‌گذارند از خط قرمز‌های انقلاب و دین مبین اسلام عبور کنید.

بدانید اگر مسئولان محدودیتی در برخورد با چنین حرمت‌شکنی‌ها دارند، جوانان حسینی و انقلابی به عنوان سربازان ولایت مانند همیشه در صحنه حضور دارند و خود درصدد مقابله با چنین حرکت‌های ضد ارزشی بر‌خواهند آمد.

امیدواریم چنین تحرکاتی دیگر در پایتخت معنوی ایران تکرار نشود و مسئولان مربوطه برخوردی جدی با متولیان این کنسرت داشته باشند.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول