اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سواکوه، جویبار، قائمشهر در مجلس:

نرخ بیکاری سوادکوه 22 درصد است

نماینده مردم سواکوه، جویبار، قائمشهر در مجلس گفت: نرخ بیکاری حوزه انتخابیه سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ 22 درصد است.

نرخ بیکاری سوادکوه 22 درصد است

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تأکید بر اینکه مدیر اجرایی که در کف میدان نباشد، مدیری موفق نیست، اظهار داشت: مدیری که بازدید مستمر داشته باشد، علاوه بر اینکه نتایج کارشناسی اداره خود را کنترل می‌کند، موجب آشنایی با مشکلات مردم می‌شود.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر و لزوم نظارت و بازرسی بر امور را از آموزه‌های دینی ارتباط با مردم عنوان کرد و ادامه داد: دیدار مردم با مسئولان و نمایندگان موجب ایجاد آرامش روحی و روانی در آنها می‌شود.

وی با اشاره به نرخ 22 درصدی بیکاری در حوزه انتخابیه سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ، خاطرنشان کرد: هرچند قادر به حل مشکلات همه مراجعان در دیدارهای مردمی نیستیم، اما با خط‌دهی و حل برخی مشکلات، باید زمینه ایجاد آرامش و فعالیت‌های اولیه را فراهم کنیم.

علیپور با اشاره به ملاقات حدود دو هفته یکبار خود با مردم حوزه انتخابیه، تصریح کرد: دیدار مردم با مسئولان نباید به صورت عقده برای مردم مطرح شود و به دیدار عمومی با مردم ادامه می‌دهیم.

نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به دیدار با مردم شهر ارطه و اختصاص یک دستگاه ماشین زباله و ماشین‌آتش نشانی به این شهر اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد درآمد پایدار و حل مشکلات منابع طبیعی و راه‌آهن هم از مصوباتی بوده که در دیدار مسئولان استانی و شهرستانی از شهر ارطه تصویب شد.

وی به دیدار مردمی در مسجد قائم کوچک‌سرا قائمشهر و دیار حدود 600 نفره به مردم را از برنامه‌های روز جمعه خود ذکر کرد و گفت: ملاقات مردمی شروع فعالیت مناسبی برای توسعه است.

انتهای پیام/86015/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول