اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه بوشهر

صفحه استانی خبرگزاری بسیج در بوشهر رونمایی شد

صفحه استان بوشهر خبرگزاری بسیج با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و فرمانده سپاه امام صادق رونمایی شد.

صفحه استانی خبرگزاری بسیج در بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) سرپرست خبرگزاری بسیج در بوشهر در این آیین که در سالن 22 بهمن سپاه استان برگزار شد، گفت: راه‌اندازی از صفحه اصلی کشوری خبرگزاری بسیج چندی پیش در تهران با حضور سردار نقدی مسئول سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد و امروز نیز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رونمایی از صفحه استانی صورت گرفت.

محسن رضایی‌نژاد افزود: استان بوشهر به دلیل سطح کمی و کیفی اخباری که انعکاس داده جزو 10 استان برتر کشور است که مجوز راه‌اندازی به آن داده شد و امیدواریم بتوانیم همچنان یکی از بهترین مراکز در پوشش اخبار باشیم.

وی اضافه کرد: برای انعکاس بهتر اخبار، 2 خبرنگار بسیجی جذب شده‌اند که پس از گذراندن دوره تخصصی در تهران در حال همکاری با این خبرگزاری در مرکز استان هستند و نواحی مقاومت بسیج در استان نیز با بهره‌گیری از بسیجیان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما رقیب هیچ رسانه‌ای در فضای مجازی نیستیم و هدف اصلی ما نهادینه کردن فرهنگ بسیج و پوشش حرفه‌ای اخبار این حوزه و اخبار مختلف در استان است.

انتهای پیام/66006/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول