اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه نخست سال‌جاری محقق شد

پرداخت 15میلیارد ریال وام صندوق ضروری به فرهنگیان رودان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش رودان از پرداخت 15 میلیارد ریال وام صندوق ضروری به فرهنگیان در این شهرستان خبر داد.

پرداخت 15میلیارد ریال وام صندوق ضروری به فرهنگیان رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، محمد مهتر‌پور شامگاه دوشنبه در نشستی با اشاره به اینکه وام صندوق ضروری رودان از سقف 120 میلیون ریال به 150 میلیون ریال ارتقا خواهد یافت، اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال 15 میلیارد ریال در قالب وام صندوق ضروری به فرهنگیان این شهرستان پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش رودان گفت: ماهیانه مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال وام صندوق ضروری مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان به فرهنگیان عضو صندوق پرداخت می‌گردد.

وی با اشاره به افزایش سقف پرداختی وام صندوق ضروری، اضافه کرد: برای آسایش و رفاه بیشتر فرهنگیان این شهرستان درصدد افزایش سقف پرداختی این وام از 120 میلیون ریال به 150 میلیون ریال در آینده نزدیک هستیم.

مهتر‌پور تصریح کرد: در راستای ایجاد رفاه بیشتر و کمک به مسائل فرهنگیان، سقف پرداخت وام امداد نیز از دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال افزایش یافته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش رودان یادآور شد: تمامی دانش‌آموزان و کارکنان فرهنگی زیر پوشش بیمه حوادث قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: معلم نقشی تأثیرگذار و حساس در جامعه ایفا می‌کند و نیاز به توجه بیشتر به این قشر زحمت‌کش و فراهم آوردن امکانات و شرایط مطلوب زندگی برای آنها بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام/88001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول