اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

13 آبان هرگز از یادها فراموش نمی‌شود

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: در صورت برقراری رابطه با آمریکا نیز اهمیت روز 13 آبان هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

13 آبان هرگز از یادها فراموش نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی بعد از ظهر امروز در آستانه 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این حرکت تاریخی در 13 آبان از طرف دانشجویان به مبدأ دیگری برای انقلاب تبدیل شد، اظهار کرد: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی ثبت شده است.

وی سپس با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید که در حاشیه اجلاس سازمان ملل صورت گرفت، افزود: این مسائل باید با حساسیت بیشتری پیگیری شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر اینکه اگر رابطه با آمریکا نیز حل شود، هیچ موقع اهمیت روز 13 آبان از یادها نخواهد رفت، اظهار کرد: آنچه در این مقطع زمانی بیش از هر چیز مهم و حیاتی است و باید به آن توجه کنیم، این است که نخبگان جامعه باید بیشتر حساس باشند و منافع ملی را در نظر بگیرند.

باقری‌بنابی با یادآوری دوراندیشی مقام معظم رهبری در خصوص مسائل سیاست خارجی کشور گفت: معظم‌له تمام مسائل مربوط به سیاست خارجی را رصد می‌کنند و به دنبال آن بود که نرمش قهرمانانه را مطرح کردند از این‌رو نخبگان جامعه نباید در این خصوص جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کنند و همه آنها باید در خصوص مسائل سیاست خارجی اظهارات خود را با سیاست‌های ایشان تطبیق دهند.

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مسائل مطرح در مورد مذاکره و ارتباط با آمریکا، از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها خواست سعی کنند رفتار آنها موجب ایجاد دودستگی در بین مسئولان نظام نشود!

باقری بنابی با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیچ‌گونه عقب‌نشینی در خصوص مسائل هسته‌ای را نخواهد پذیرفت؛ گفت: در چارچوب برنامه‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کار خود ادامه خواهیم داد.

نماینده مردم بناب در مجلس یادآور شد: در داخل نظام بعضی افراد مطالبی را مطرح می‌کنند که باعث دلسردی مسئولان می‌شود از این رو با توجه به اینکه کل مسائل مربوطه توسط مقام معظم رهبری رصد می‌شود، قطعاً ایشان به موقع خود جواب آنها را خواهند داد.

انتهای پیام/60004/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول