اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد خبر داد

مساعدت یک‌میلیارد ریالی حامیان مهابادی به ایتام زیر حمایت خود

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد گفت: امسال بیش از یک‌میلیارد ریال از سوی حامیان مهابادی برای رفع نیازهای ایتام مساعدت شده است.

مساعدت یک‌میلیارد ریالی حامیان مهابادی به ایتام زیر حمایت خود

مسعود مامندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر 402 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد زیر حمایت 550 حامی قرار دارند.

وی با اشاره به وجود 550 حامی ایتام در کمیته امداد مهاباد، گفت: در راستای ترویج فرهنگ یتیم‌نوازی در مهاباد، امسال شاهد افزایش قابل توجه حامیان ایتام در این شهرستان بوده‌ایم.

مامندی‌پور تعداد حامیان ایتام این شهرستان را در سه ماه نخست امسال 517 نفر عنوان کرد و افزود: در این مدت 346 میلیون ریال از سوی حامیان این شهرستان به ایتام زیر پوشش کمیته امداد پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد با اشاره به افزایش 30 نفر حامی جدید در طول سه ماه دوم امسال، تعداد حامیان این شهرستان را 546 نفر تا پایان شهریور ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: در این مدت نیز جمع کل مساعدت‌های حامیان به ایتام 500 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه چهار نفر نیز در نخستین ماه پاییز به جمع حامیان ایتام زیر پوشش کمیته امداد مهاباد پیوستند، تصریح کرد: ماه گذشته 154 میلیون ریال از سوی حامیان مهابادی به ایتام زیر حمایت آنها پرداخت شده است.

مامندی‌پور ادامه داد: بر این اساس امسال حامیان مهابادی، بیش از یک‌میلیارد ریال به ایتام زیر حمایت خود اهدا کردند.

وی با اشاره به آیات و روایات متعدد بر اهمیت یتیم‌نوازی و حمایت از ایتام تأکید کرد و گفت: امیدواریم در ماه‌های آینده نیز شاهد تداوم این روند در افزایش حامی و حجم مشارکت‌های آنان در رفع نیازهای ایتام باشیم.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول