اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب نتایج ضعیف

پناه آفرین قم از جام آزادگان کنار کشید

تیم فوتبال پناه آفرین قم به دلیل کسب نتایج ضعیف از حضور در ادامه رقابت‌های لیگ آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور انصراف داد.

پناه آفرین قم از جام آزادگان کنار کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در مسابقات فصل جاری لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان موجب شد تا مسئولان این باشگاه از حضور این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ آزادگان منصرف شوند.

این در حالی است که امسال با توجه به شیوه جدید مسئولان سازمان لیگ آزادگان، بازی‌های لیگ دسته سوم در پنج گروه 12 تیمی به شکلی برگزار می‌شود که دیگر خبری از بازی‌های رفت و برگشت نیست و تیم‌ها تنها در 11 هفته به مصاف حریفان می‌روند.

تیم فوتبال پناه‌آفرین قم تا هفته هفتم این رقابت‌ها در گروه اول مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و در دیدارهایی که برابر حریفان خود برگزار کرد، تنها توانست یک پیروزی کسب کند و در دیگر دیدارها دو تساوی به دست آورد و در سایر بازی‌ها به حریفان باخت.

در حالی که از امسال قرار نیست تیم‌ها در بازی‌های رفت و برگشت میزبان یا میهمان رقبای خود باشند، بلکه در نیمی از بازی‌های مرحله اول میزبان و در نیم دیگر میهمان حریفان هستند و بدین ترتیب سرنوشت تیم‌های صعودکننده از مرحله گروهی مشخص خواهد شد، تیم فوتبال پناه‌آفرین قم در نهایت با توجه به مشکلاتی که داشت، از لیگ دسته سوم جام آزادگان انصراف داد.

این در حالی است که قرار بود تیم فوتبال پناه آفرین که نماینده قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان محسوب می‌شد، در گروه اول مقدماتی در کنار 11 تیم دیگر در شش مسابقه میزبان و در پنج بازی دیگر میهمان باشد تا شانس خود را برای صعود از این مرحله بیازماید، اما در فاصله چهار هفته به پایان مرحله گروهی نتوانست وضعیت خود را بهبود ببخشد.

نماینده فوتبال قم در هفته‌های سپری شده از بازی‌های این فصل در چهار بازی خانگی و سه مسابقه بیرون از خانه به میدان رفت و در چهار هفته باقی‌مانده از لیگ مرحله نخست لیگ امسال باید در دو بازی خانگی و دو میهمانی حریفان بازی‌های حساسی را برگزار می‌کرد.

این تیم در هفت هفته‌ای که از بازی‌های این فصل لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان سپری شد، در چهار بازی به حریفان باخت، دو بازی را مساوی کرد و تنها یک بار موفق به کسب پیروزی شد که این کارنامه به هیچ عنوان در شأن نماینده فوتبال قم نیست.

این در شرایطی است که پناه آفرین قم با توجه به فاصله زیادی که با تیم‌های بالاتر از خود داشت، از شانسی برای صعود به مرحله دوم برخوردار نبود و بعد از اینکه در هفته ششم با شکست چهار بر یک از میهمانی تیم بام مشهدالرضا خارج شد، در هفته هفتم نیز در خانه خود با تیم اکباتان کوثر تهران مساوی کرد تا عملا شانس صعود را از دست بدهد و زودتر از پایان بازی‌ها از این رقابت‌ها کنار بکشد.

این در حالی است که مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در حالی پنج هفته دیگر ادامه می‌یابد که 60 تیم حاضر در این رقابت‌ها برای صعود به دسته بالاتر با یکدیگر رقابت می‌کنند و بر اساس تقسیم‌بندی و تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تیم‌های حاضر در لیگ امسال در پنج گروه 12 تیمی با هم جدال خواهند کرد که در نهایت دو تیم جواز حضور به دور بعد را کسب خواهند کرد.

در دور دوم این مسابقات 12 تیم برتر گروه‌های پنج‌گانه به همراه 14 تیم برتر فصل گذشته در دو گروه 13 تیمی گروه‌بندی می‌شوند و در نهایت دو تیم اول و دوم از هر گروه جواز حضور در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول