اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره خبر داد

پرداخت 2,7 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مددجویان خرم دره‌ای

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره از پرداخت 2 میلیارد و 700 میلیون ریال وام قرض الحسنه به مددجویان خرم دره‌ای خبر داد.

پرداخت 2,7 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مددجویان خرم دره‌ای

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان خرم دره به منظور توانمندسازی مددجویان کمیته امداد اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امدادگران در راستای میل به اهداف عالیه این نهاد در بحث خودکفایی مددجویان و ایجاد توانایی اداره مستقل زندگی در آنها خدمات بسیاری را ارائه می‌دهند، اضافه کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های انجام شده در دهه چهارم فعالیت کمیته امداد این خدمات به صورت هدفمند به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره با بیان اینکه ارائه خدمات هدفمند موجبات توانمندسازی مددجویان را فراهم می‌سازد، ابراز داشت: یکی از عمده خدمات هدفمند کمیته امداد در قبال مددجویان پرداخت وام های کارگشایی است.

این مسئول با بیان اینکه طی شش ماهه نخست امسال نیز 277 فقره وام قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده، افزود: به منظور پرداخت این تعداد وام قرض الحسنه 2 میلیارد و 745 میلیون ریال توسط این نهاد هزینه شده است.

احمدی تاکید کرد: وام های کارگشایی در راستای برطرف کردن مشکلات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی و... به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

* اهدای 30 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان خرم دره‌ای

وی در ادامه به فعالیت‌های این نهاد از مددجویان در بحث ازدواج اشاره داشت و گفت: کمیته امداد شهرستان خرم دره به منظور آسان سازی موضوع ازدواج در بین مددجویان این نهاد اقدام به اهدای کمک هزینه ازدواج به جوانان در شرف ازدواج می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه کمک هزینه های ازدواج به منظور تشویق جوانان به انجام این عمل مقدس و همچنین جلوگیری از بالا رفتن سن ازدواج در بین جامعه هدف صورت می گیرد، اذعان داشت: خوشبختانه به علت اعتقادات عمیقی که در بین جامعه هدف امداد وجود دارد، ازدواج های مددجویی از پایداری خوبی برخوردار بوده و کمتر دیده شده که این ازدواج ها منجر به جدایی و طلاق شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره در ادامه به اعطای 30 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان خرم دره ای در نیمه نخست سال جاری اشاره داشت و گفت: در این راستا 236 میلیون ریال هزینه شده است.

احمدی همچنین به برگزاری دوره های آموزشی قبل از ازدواج به مددجویان اشاره داشت و گفت: کمیته امداد به منظور ارتقای سطح آگاهی مددجویان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره ها آموزش های لازم در زمینه زندگی مشترک و نحوه مقابله با مشکلات آن به مددجویان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/73007/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول