اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد

تشکیل 500 فقره پرونده وام روستایی در شهرستان خدابنده

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 500 فقره پرونده وام روستایی در شهرستان خدابنده تشکیل شده است.

تشکیل 500 فقره پرونده وام روستایی در شهرستان خدابنده

احمد حاجی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: این پرونده‌ها برای اخذ وام مسکن روستایی تشکیل شده است.

وی به وام های روستایی در خدابنده اشاره کرد و افزود: 300 واحد از پرونده‌های تشکیل شده برای اخذ وام به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تسهیلات اعطایی برای وام مسکن روستایی را یادآور شد و تاکید کرد: این تسهیلات از محل اعتبارات طرح ویژه پرداخت می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه از محل اعتبارات طرح ویژه به مبلغ 125 میلیون ریال تسهیلات فردی پرداخت می‌شود، افزود: این تسهیلات با کارمزد 5 درصد پرداخت شده است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه امید است تسهیلات پیش‌بینی شده برای این بخش جذب شود، افزود: امیدواریم همه سهمیه شهرستان خدابنده در این بخش ابلاغ و جذب شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به اجرای طرح نظام فنی روستایی در شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: اجرای طرح نظام فنی روستایی در شهرستان خدابنده به شکل مناسبی اجراء شده است.

وی از جذب 9 نفر در نظام فنی روستایی در شهرستان خدابنده خبر داد و تاکید کرد: این نیروها برای افزایش کارآمدی در این بخش جذب شده‌اند.

حاجی‌زاده با بیان اینکه این 9 نفر در بخش نظارت بر ساخت و سازها جذب شده‌اند، اذعان داشت: نظارت بر ساخت و ساز روستایی مورد تاکید قرار دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان جذب افراد متخصص را یادآور شد و تاکید کرد: این جذب در راستای ابلاغیه جدید برای ایجاد اشتغال به جوانان تحصیل کرده صورت گرفته است.

این مسئول مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم بنیاد مسکن در این بخش بوده است.

انتهای پیام/73007/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول