اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلوگاه:

«مرگ بر آمریکا» محصول دشمنی آمریکا با ایران است

امام جمعه شهرستان گلوگاه، شعار«مرگ بر آمریکا» را محصول جنگ و دشمنی آمریکا با ایران دانست.

«مرگ بر آمریکا» محصول دشمنی آمریکا با ایران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم میر‌احمدی، شامگاه امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان گلوگاه که با حضور استاندار مازندران و هیئت همراه برگزار شد در جمع مسئولان، اظهار داشت: 13 آبان، روز شعار مرگ بر آمریکا و اعلان انزجار از دشمنی آمریکا علیه ارزش‌های الهی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا، شعار اعلان جنگ نیست، خاطر‌نشان کرد: «مرگ بر آمریکا» محصول دشمنی و جنگ آمریکا با ایران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: ما به‌دنبال حقانیت خود بوده و حامی دولت هستیم و نباید غفلت کنیم، دشمن نه تنها از لحاظ نظامی بلکه از لحاظ فریب، خود را برتر می‌داند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مشکلات گلوگاه پرداخت و مهم‌ترین مشکل این شهرستان را بیکاریِ حدود 4 هزار و 500 جوان گلوگاهی عنوان کرد.

مشخص نبودن وضعیت دهکده المپیک، سد مخزنی گلوگاه، مبلمان شهری، حوزه علمیه و واگذار نشدن 25 هکتار از اراضی تفرجگاهی«توسکا‌چشمه»، تکمیل نبودن خانه کشتی گلوگاه، کتابخانه «لمراسک»، سالن ورزشی 3 هزار نفری خورشید‌کلا و زیرساخت‌های گردشگری در ساحل آرام همچنین تامین نبودن آب شرب استاندارد، از جمله مشکلاتی بود که به گفته امام جمعه شهرستان گلوگاه، حل آن‌ها شهرستان را متحول می‌کند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به تاسیس بخشداری گلوگاه در سال 1333 هجری شمسی، اظهار داشت: با توجه به چنین پیشینه‌ای، آنچه امروز در گلوگاه می‌بینیم، شایسته مردمان این دیار که در ورودی شرقی استان مازندران هستند، نیست.

انتهای پیام/86001/ت20 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول