اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرودشت:

شعار مرگ بر آمریکا تا آدم شدن او ادامه می‌یابد

امام جمعه مرودشت با بیان اینکه ملت ایران 33 سال پیش، زودتر از تمام دنیا ماهیت آمریکا را شناخت گفت: تا زمانی که آمریکا آدم نشود شعار مرگ بر آمریکا ادامه می‌یابد.

شعار مرگ بر آمریکا تا آدم شدن او ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام ابوالقاسم غفوری میبدی در خطبه‌ی نماز جمعه امروز این شهر، با اشاره به دهم آبان ماه سالروز شهادت آیت‌الله سید محمدعلی قاضی طباطبایی نخستین شهید محراب ایران اسلامی به دست گروهک فرقان با گرامی‌داشت یاد این عالم وارسته، وی را فقیهی مجاهد و عارف به توحید خواند.

امام جمعه مرودشت در ادامه به روز فرهنگ عمومی پرداخت و با اشاره به برخی ناهنجاری‌ها در فرهنگ عمومی این شهرستان به مثال‌هایی از جمله استفاده از ابزارآلات موسیقی نامناسب و ولخرجی‌ها در برخی مجالس اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه باید از این بیماری‌های فرهنگی به دور شود.

وی همچنین با اشاره به فرهنگ وارداتی غرب و اینکه دشمنان همواره در زمینه‌های مختلف کشور ما را رصد می‌کنند و فرهنگ ما را هدف گرفته‌اند، گفت: این مسئله به حدی شدید است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پوشش شلوار جین در ایران سخن می‌گوید.

امام جمعه مرودشت در ادامه با اشاره به مناسبت‌های آبان ماه، از کینه‌ورزی دشمنان در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی سخن گفت و تصریح کرد: هرچند دشمنان با این اتفاقات خواستند ملت ایران را کوچک بشمارند اما رهبری امام چهره ننگین استکبار را نمایان کرد.

وی در ادامه به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان اشاره کرد و ادامه داد: با افشای جاسوسی آمریکا در کشورهای غربی هم‌پیمان خود، ماهیت او در تسخیر لانه جاسوسی در ایران بر دنیا آشکارتر شد.

خطیب نماز جمعه مرودشت افزود: امروز دنیا فهمیده که ملت ایران 33 سال زودتر ماهیت آمریکا را برای تمام دنیا آشکار کرده است.

وی اضافه کرد: تا آمریکا آدم نشده شعار مرگ بر آمریکا نیز ادامه می‌یابد و دانش‌آموزان و دانشجویان ما در راهپیمایی 13 آبان ماه جاری این موضوع را تاریخی خواهند کرد.

غفوری میبدی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، این ماه را فرصتی برای بالا بردن ظرفیت‌های معنوی خواند و بر برپایی مجالس با فرهنگ دینی و در مسیر پیام عاشورای حسینی تاکید کرد.

امام جمعه مرودشت مهمترین مسئله‌ای که در ایام محرم باید به آن توجه ویژه شود را موضوع نماز دانست و از مسئولان هیئت‌ها و مبلغان خواست تا در این مورد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول