اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد:

ضرورت بهره‌گیری از منابع معتبر و متناسب با شان امام حسین(ع) در ماه محرم

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: باید توجه داشت تا در سخنرانی‌ها و روضه‌های ماه محرم از منابع معتبر و متناسب با شان امام حسین(ع) استفاده کرد.

ضرورت بهره‌گیری از منابع معتبر و متناسب با شان امام حسین(ع) در ماه محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری رمز رستگاری افراد است و ضروری است تا با حفظ و تقویت تقوا خود را در برابر گناهان مصون بداریم.

وی با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در قبال ایران اسلامی، افزود: آمریکا کشور قابل اعتمادی نیست و نباید در برابر این کشور تسامح به کار گرفت و باید به نحو عزت‌مندانه به ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی در برخورد با این کشور توجه داشت.

احمدی با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، گفت: در 13 آبان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، دشمنی این کشور با انقلاب اسلامی بیش از پیش آشکار شد و در زمان حال نیز باید نسبت به دست‌های پشت پرده این کشور توجه لازم داشت.

امام جمعه فرخشهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم، تصریح کرد: با فرا رسیدن ماه محرم وارد سال 1435 هجری قمری می‌شویم و باید خود را برای برگزاری مراسم‌های سوگواری این ماه آماده کنیم.

احمدی اظهار کرد: ماه محرم فرصت خاص و استثنایی است که مزین به نام امام حسین(ع) شده و راهی آسان و سریع برای رسیدن به کمال و معنویت به شمار می‌رود.

وی بر ضرورت تداوم راه امام حسین(ع) تأکید کرد و گفت: ماه محرم فرصت مناسبی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا راه امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان را ادامه دهیم.

احمدی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی رسالت سنگینی در ماه محرم برعهده دارند، تصریح کرد: باید توجه داشت تا در سخنرانی‌ها و روضه‌ها از منابع معتبر و متناسب با شان امام حسین(ع) استفاده کرد.

امام جمعه موقت شهرکرد، تبیین احکام دین در مراسمات سوگواری ماه محرم را از امور ضروری دانست و افزود: نباید در برنامه‌های سوگواری تنها به سینه‌زنی و زنجیرزنی صرف اتکا شود و باید احکام و آموزه‌های دین را به خوبی برای مردم تبیین کرد.

احمدی در بخش دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: انتظار می‌رود راهپیمایی 13 آبان امسال از شور و گستردگی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار شود.

وی همچنین سالروز شهادت آیت‌الله ناصر طباطبایی اولین شهید محراب و شهادت حجت‌الاسلام عیسی توسلی امام جمعه فرخشهر را گرامی داشت.

انتهای پیام/68004/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول