اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

90 درصد استفاده از ماهواره‌ها استفاده نامشروع است

امام جمعه خورموج گفت: من می‌توانم سوگند یاد کنم که بیش از 90 درصد استفاده از ماهواره‌ها استفاده نامشروع است.

90 درصد استفاده از ماهواره‌ها استفاده نامشروع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در همایش دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی پیشاپیش ماه محرم را تسلیت گفت و اظهار داشت: ماه محرم و صفر، ماه احیای دو فریضه بزرگ الهی هستند.

امام جمعه خورموج افزود: چهار سال است که شهرستان دشتی به عنوان منتخب برای اجرای دو فریضه تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر شناخته شده‌ایم و پیگیری‌های زیادی انجام و جلسات متعددی تشکیل شده که منشأ خیر بوده است.

وی با بیان اینکه احیای یک نفر در جامعه ارزشش بیش از دنیا و مافی‌هاست، یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر یک کار بزرگ فرهنگی است و امر به معروف و نهی از منکر در زمان خود دفاع فرهنگی، عقیدتی و نظامی است و هنوز اهمیت این دو فریضه در میان جامعه به‌جای خود قرار نگرفته است.

مصلح با اشاره به اینکه دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مظلوم هستند، خاطرنشان کرد: آن‌ طوری که ما اهتمام نسبت به نماز، روزه و خیلی از مسائل داریم به این دو فریضه الهی اهتمام پیدا نکرده‌ایم.

وی اضافه کرد: خیلی از ما می‌دانیم ولی به آن ایمان باور نداریم و بین دانستن، ایمان آوردن و باور داشتن فاصله است باید فکر، مغز و دل دست بدست همدیگر دهند تا ایمان شکل گیرد.

مصلح افزود: آن یکی از منکرات فاحش، آشکار و قابل مشاهده است و چرا باید جامعه اسلامی در مقابل منکرها بی‌تفاوت بگذرند. من می‌توانم سوگند یاد کنم که بیش از 90 درصد استفاده از ماهواره‌ها استفاده نامشروع است و امر غیرقانونی است البته یک ابزار است و می‌تواند استفاده‌های متعدد داشته باشد ولی متاسفانه غلبه با استفاده نامشروع است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول