اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بردسکن هشدار داد

فعالیت 300 شبکه ماهواره‌ای ویژه انحراف نسل جوان کشور

فرمانده انتظامی بردسکن گفت: از 17 هزار شبکه ماهواره‌ای در دنیا، 3 هزار شبکه در ایران قابل دریافت است که از این تعداد 300 شبکه در بحث فرهنگی برای به انحراف کشیدن جوانان فعالیت دارند.

فعالیت 300 شبکه ماهواره‌ای ویژه انحراف نسل جوان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، سرهنگ قدیر مصرخانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم و شبیخون فرهنگی افزود: بهتر است جنگ نرم را بشناسیم چرا که در حملات آشکار دشمن آمادگی ایجاد می‌شود.

وی افزود: زمانی که حمله دشمن حرکت آهسته‌ای دارد و قابل مشاهده نیست، جنگ نرم است که هدف دشمن در آن ریشه‌کنی است.

مصری‌خانی با بیان اینکه امنیت در جامعه به عنوان نخستین وظیفه نیروی انتظامی همواره در دستور کار و اولویت این نیرو بوده است، خاطر نشان کرد: پرسنل این نیرو در طول شبانه روز با فعالیت‌های مستمر خود برای حفظ این امنیت همواره و با تمام توان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند در این امر موفق باشد و نیازمند همکاری مردم بوده و اقشار مختلف مردم جامعه نیز باید برای حفظ امنیت و آسایش خود با نیروی انتظامی همکاری کنند، اظهار داشت: هدف ما، خدمت کردن به مردم جامعه است و این می‌طلبد همشهریان با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/2202/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول