اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اسلامی برلین مطرح کرد

فعالیت 1000 کانال ماهواره‌ای علیه اسلام‌

رئیس مرکز اسلامی برلین با بیان اینکه کار تبلیغ در شرایط کنونی سخت‌تر از گذشته است، گفت: امروز بیش از 1000 کانال علیه شیعه و اسلام تبلیغ می‌کند و کار ما و شما بسیار سخت است.

فعالیت 1000 کانال ماهواره‌ای علیه اسلام‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد هاشمیان امروز در همایش بین‌المللی مبلغان محرم‌الحرام با بیان اینکه خوشحالم که در جمع طلابی هستم که آماده سفر به اقصی نقاط جهان برای تبلیغ معارف دینی و فرهنگ عاشورایی هستند، اظهار کرد: امیدوارم همه ما در مسیر نشر اسلام و معارف اهل بیت (ع) موفق باشیم.

وی با اشاره به شعری از یک شاعر پاکستانی گفت: اگر انسان‌های عالم آگاه و فهمیده شوند، خواهند گفت که حسین (ع) از آن ماست.

رئیس مرکز اسلامی برلین بیان کرد: امام رضا (ع) فرمودند که خدا رحمت کند کسی را که امر ما را زنده کند، بروید دانش ما را یاد بگیرید و ما را بشناسید و ما را به مردم بشناسانید، ما برای مردم مجهول هستیم.

وی با اشاره به اینکه ریشه همه مصیبت‌ها جهل است، گفت: در واقع امام حسین (ع) با جهل مواجه بودند و کشته جهل هستند.

هاشمیان با بیان اینکه وظیفه ما این است که مردم را بیدار و آگاه کنیم، عنوان کرد: اینکه امام فرمودند که ما انقلابمان را باید صادر کنیم به این مفهوم است که ما باید معارف دین را به همه جهان گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه در مسیر تبلیغ معارف دینی ما باید خودمان به بلوغ برسیم تا بتوانیم دیگران را هدایت کنیم، گفت: پیامبر در 40 سالگی به پیامبری مبعوث شدند برای اینکه به بلوغ کامل برسند.

رئیس مرکز اسلامی برلین افزود: اگر ما برای دیگران روضه بخوانیم گریه نمی‌کنند و اگر برای خودمان روضه بخوانیم دیگران مورد تاثیر قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به خطیر بودن وظیفه روحانیون و مبلغان تصریح کرد: مردم در روستاها به شما نگاه می‌کنند که چه موقع برای نماز صبح بیدار می‌شوید، همه مواظب شما هستند که ببینند که آیا عمل شما با حرف‌هایتان هماهنگ است.

هاشمیان گفت: اینکه امام (ره) اینقدر محکم حرف می‌زدند و اینکه اولیا خدا در مقابل ظلم می‌ایستادند به این علت است که آنها به خودشان ایمان داشتند.

وی با اشاره به خاطره‌ای از تبلیغ خود در دوران جوانی بیان کرد: در گذشته به دلیل کمبود امکانات مشکلات فراوانی برای رفتن به روستاها برای تبلیغ داشتیم.

رئیس مرکز اسلامی برلین با بیان اینکه کار تبلیغ در شرایط کنونی سخت‌تر از گذشته است، گفت: امروز بیش از 1000 کانال علیه شیعه و اسلام تبلیغ می‌کند و کار ما و شما بسیار سخت است.

وی افزود: در گذشته ما با جاهل روبه‌رو بودیم ولی امروزه با مغرض روبه‌رو هستیم که آشکارا با ما می‌جنگند.

هاشمیان با اشاره به اینکه دنیا در حال تلاش برای مقابله با اسلام است، گفت: ما باید قوی باشیم و باور داشته باشیم که بر حق هستیم و راه ما درست است.

انتهای پیام/2258/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول