اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری 3 یادواره شهدا در رفسنجان

یادواره 17 شهید حومه شرقی رفسنجان، 28 شهید محله‌های رحمت‌آباد و رستم‌آباد و یادواره 34 شهید منطقه کمال‌آباد رفسنجان برگزار شد.

برگزاری 3 یادواره شهدا در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، یادواره 17 شهید گلگون‌کفن حومه شرقی رفسنجان شامل روستاهای محمدآباد میثم، عبدالله‌آباد، فیض‌آباد، کریم‌آباد علیا، سعادت‌آباد و علی‌آباد انقلاب امشب در محل مسجد سقاخانه ابوالفضل رفسنجان برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از یادگاران و راویان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهدا و حماسه‌های رزمندگان این دوران پرداختند.

به گزارش فارس؛ در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس شهدا، حجاب و بیداری اسلامی دایر و ماکتی از عملیات فتح‌المبین به نمایش گذاشته شده بود.

برگزاری یادواره شهدای محله‌های رحمت‌آباد و رستم‌آباد

یادواره 28 شهید محله‌های رحمت‌آباد و رستم‌آباد رفسنجان با حضور امام جمعه، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در محل مسجد رحمت‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در این مراسم شهادت را بالاترین ارزش دانست و اظهار داشت: شهدا خود به استقبال شهادت رفتند و در این راه شهید شدند.

وی افزود: فرزندان شما در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شهد شیرین شهادت را نوشیدند و به لقای خدا شتافتند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و می‌توانند شفیع ما باشند.

وی بیان داشت: همه ما باید منتظر شهادت باشیم و یکی از نعمت‌هایی که خداوند به ما عطا کرده درخواست بهترین‌ها و همان شهادت در راه خدا است.

یادواره 34 شهید منطقه کمال‌آباد رفسنجان

با حضور مسئولان و تعداد زیادی از مردم شهیدپرور یادواره 34 شهید منطقه کمال‌آباد در محل حسینیه سقاخانه کمال‌آباد برگزار شد.

در این مراسم دعای روحبخش کمیل قرائت و برنامه‌های فرهنگی و نوحه‌خوانی اجرا شد.

انتهای پیام/80016/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول