اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

9 آبان امسال

یادواره شهدای دانش‌آموز گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: یادواره شهدای دانش‌آموز گیلان نهم آبان امسال در شهر رشت برگزار می‌شود.

یادواره شهدای دانش‌آموز گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایوب نجف‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه تمهید مقدمات برگزاری راهپیمایی 13 آبان در محل فرمانداری این شهر اظهار کرد: 13 آبان برای آموزش و پرورش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی بر انتقال فرهنگ استکبارستیزی به دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: امسال از هشتم تا 16 آبان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

نجف‌زاده هشتم آبان را سالروز شهادت محمدحسین فهمیده عنوان کرد و یادآور شد: نهادینه شدن فرهنگ استکبارستیزی نیازمند برنامه‌ریزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان استفاده از فرصت‌ها را پایه برنامه‌ریزی خواند و بیان کرد: کمیته بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش گیلان برنامه‌های مختلفی برای 13 آبان تهیه کرده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز گیلان در نهم آبان امسال در شهر رشت خبر داد و تصریح کرد: فعالیت‌های آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان به صورت استانی تهیه می‌شود و تمام شهرستان‌ها حائز اهمیت هستند.

نجف‌زاده رشت را اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش در 13 آبان دانست و اظهار کرد: برنامه‌های راهپیمایی 13 آبان در ناحیه‌های یک و دو شهر رشت تدوین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه برنامه‌های 13 آبان تنها به این روز منتهی نمی‌شود، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا برای دانش‌آموزان تبیین می‌شود.

وی راهپیمایی مردم ایران در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان را نشان‌دهنده شور انقلابی خواند و بیان کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از طرف مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول