اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی کشور

بازارچه صنایع دستی کلنگ‌زنی می‌شود/افتتاح نمایشگاه ملی صنایع دستی در اهواز

با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی کشور بازارچه صنایع دستی اهواز رسما کلنگ‌زنی می‌شود و قرار است عصر امروز نمایشگاه ملی صنایع دستی در خوزستان افتتاح شود.

بازارچه صنایع دستی کلنگ‌زنی می‌شود/افتتاح نمایشگاه ملی صنایع دستی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای کلنگ‌زنی بازارچه صنایع دستی اهواز و نمایشگاه ملی صنایع دستی خوزستان به این استان سفر می‌کند.

بر این اساس، قرار است ابتدا بازارچه صنایع دستی اهواز با حضور مسئولان استانی در کنار محل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان کلنگ‌زنی شود و سپس با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان نمایشگاه ملی صنایع دستی خوزستان افتتاح شود.

نمایشگاه ملی صنایع دستی خوزستان با حضور 255 صنعتگر از سراسر کشور که 90 صنعت‌گر از 30 استان و 165 صنعت‌گر از خوزستان شرکت دارند.

این نمایشگاه قرار است از امروز تا 13 آبان سال‌جاری در اهواز به فعالیت بپردازد و در این نمایشگاه همه صنعتگران برای نخستین بار به صورت رایگان در نمایشگاه حضور پیدا کرده و حتی ایاب و ذهاب، اسکان و غذا نیز برعهده میراث فرهنگی خوزستان است.

توجه به صنایع دستی خوزستان باعث شده تا برگزاری این نمایشگاه در سال‌ جاری به جای یک نوبت سال‌های گذشته به دو نوبت افزایش یابد و در بهمن ماه سال‌جاری نیز این اتفاق خواهد افتاد.

در سال گذشته برگزاری این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر مردم سراسر استان خوزستان مواجه شد و بارها مردم تقاضای تمدید زمان نمایشگاه را داشتند.

انتهای پیام/72006‌/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول