اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور پایگاه‌های شهرستان برخوار خبر داد

قطع 4 انگشت کارگر جوان لای تیغه‌های دستگاه پشم‌‌ریسی

مسئول امور پایگاه‌های شهرستان برخوار گفت: کارگر جوان32 ساله‌ای در حین کار با دستگاه پشم‌ریسی و بر اثر بی‌احتیاطی، چهار انگشت دست راست خود را از دست داد.

قطع 4 انگشت کارگر جوان لای تیغه‌های دستگاه پشم‌‌ریسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رنجبران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد:ساعت 11 و 24 دقیقه روز گذشته، حادثه‌ای مبنی بر گیر افتادن دست کارگر در میان تیغه‌های دستگاه پشم‌ریسی ،واقع در شهرک صنعتی کمشچه حبیب آباد به اتاق فرمان 115 شهرستان برخوار اعلام و درخواست امداد‌رسانی شد.

وی افزود: براساس این گزارش یک واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 به محل حادثه اعزام شد که پس از حضور تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی بر بالین مصدوم مشاهده کردند، دست کارگر بر اثر بی‌احتیاطی در بین تیغه‌های دستگاه قرار گرفته و چهار انگشت وی قطع شده است.

مسئول امور پایگاه‌های شهرستان برخوار تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اولیه از جمله، پانسمان و جلوگیری از خونریزی مصدوم  به بیمارستان آیت‌الله کاشانی منتقل شد.

انتهای پیام/63012/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول