اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

حادثه تروریستی سراوان دروغ بزرگ مدعیان مبارزه با تروریسم را افشا کرد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: حادثه تروریستی سراوان بار دیگر ثابت کرد دشمنان اسلام و مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم و مدافعان شعاری دفاع از حقوق بشر در مسیر دشمنی با انقلاب اسلامی از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند.

حادثه تروریستی سراوان دروغ بزرگ مدعیان مبارزه با تروریسم را افشا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، بهمن امیری‌مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سراوان در مشهد با محکوم کردن این اقدام ددمنشانه عوامل استکبار جهانی اظهار داشت: متاسفانه در جریان این اقدام تروریستی 11 مرزبان از استان خراسان رضوی که چهار تن از آنان از شهر مقدس مشهد بودند، به شهادت رسیدند.

امیری‌مقدم ادامه داد: شهادت افتخار و زینت مردم ما و استقامت و هوشیاری در مقابل جنایتکاران وظیفه ما به عنوان وارثین شهدا است.

وی بیان داشت: به شهادت رساندن این عزیزان بار دیگر ثابت کرد که دشمنان اسلام و مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم و مدافعان شعاری دفاع از حقوق بشر در مسیر دشمنی با انقلاب اسلامی از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند.

وی در پایان گفت: استکبار جهانی در سراسر جهان همواره تلاش دارد تا بین مسلمین اختلاف‌افکنی کند و از این حربه استفاده‌های گوناگون ببرد ولی مسلمانان با بصیرت و آگاهی خود در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده و نخواهند گذاشت تا استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به اهداف شوم و غیرانسانی خود برسند.

پیکر شهیدان حمید لزگی، محمد قرائی، امید پاراداد و حامد عبداللهی شورجه که در حادثه تروریستی سراوان به فیض شهادت نائل شدند، امروز با حضور امام جمعه مشهد، استاندار خراسان رضوی، مردم ولایت‌مدار مشهد مقدس، مسئولان کشوری و استانی، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اسلامی مشهد مقدس، زائران و خادمان بارگاه منور رضوی و خانواده این شهیدان از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع شد.

پس از مراسم تشییع، نماز به امامت آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در صحن آزادی حرم بر پیکر پاک این شهیدان اقامه شد.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول