اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماهه گذشته صورت گرفت

انجام 100 مأموریت حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس در اردستان

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس شهرستان اردستان گفت: طی شش ماهه گذشته در اردستان بیش از 100 مورد مأموریت حادثه ویژه توسط تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی 115 این شهرستان انجام گرفت.

انجام 100 مأموریت حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس در اردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ولی‌الله سلامی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ماموریت‌های 6 ماهه گذشته در اردستان اظهار کرد: در طی 6 ماهه نخست امسال تعداد یک‌هزار و 130 مأموریت فوریت‌های پزشکی شامل 710 مأموریت غیر‌تصادفی و 420 مأموریت تصادفی در شهرستان اردستان انجام شده که از این تعداد 886 نفر از مصدومان به مراکز درمانی اعزام و 193 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود: از تعداد 420 مأموریت تصادفی انجام شده،227 مورد حوادث جاده‌ای و 193 مورد مربوط به حوادث شهری گزارش شده است.

مسئول امور پایگاه‌های شهرستان اردستان با اشاره به 101 مورد حادثه‌ ویژه‌ شامل 12 حادثه تصادف، 35 حادثه شغلی، 51 حادثه سقوط از ارتفاع، یک مورد احیای موفق و همچنین دو مورد خودکشی در این شهرستان تصریح کرد: از تعداد 710 مأموریت غیر‌تصادفی، 133 نفر بیمار قلبی، 33 بیمار تنفسی و 53 نفر مسمومیت توسط تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: برگزاری آموزش مهارت‌های احیای قلبی، ریوی برای 77 نفر از کارکنان صنایع  و کارگران کارخانه سیمان در قالب طرح "بها" از مهم‌ترین اقدامات انجام شده فوریت‌های پزشکی شهرستان اردستان در شش ماهه گذشته بوده است.

وی با اشاره به تعداد 41 هزار و 260 نفری جمعیت این شهرستان تاکید کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان اردستان با وجود پنج پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی 115، 39 نفر نیروی تخصصی و هفت دستگاه خودروی آمبولانس مجهز به ICU سیار در حال ارائه خدمات به بیماران اورژانسی و مصدومان حوادث این شهرستان است.

انتهای پیام/63012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول