اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان:

استکبارستیزی با گوشت و خون ملت ایران عجین شده است

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» در قلب ملت ایران بوده و با گوشت و خون آنان آمیخته و عجین است.

استکبارستیزی با گوشت و خون ملت ایران عجین شده است

حجت‌الاسلام علی محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مناسبت‌های روز 13 آبان و اهمیت این روز اظهار کرد: با توجه به اینکه مناسبت‌های این روز با آمریکا در ارتباط است بنابراین 13 آبان روز «مرگ بر آمریکا» است.

وی افزود: با توجه به نطق تاریخی امام خمینی(ره) در چهارم آبان سال 43 که با «انالله و اناالیه راجعون» در راستای اعطای مصونیت قضایی به اتباع آمریکایی و قانون کاپیتولاسیون صورت گرفت در 13 آبان 43 رژیم طاغوت، ایشان را به ترکیه تبعید کرد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان با بیان اینکه قانون کاپیتولاسیون در حکم فروختن استقلال وطن بود، گفت: این قانون، تنزل مقام و ارزش ملت ایران را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: بعد از تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه نهضت وارد دوران جدیدی شد و با مبارزه علنی مردم علیه رژیم طاغوت، سرانجام در 22 بهمن سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

محمدی یادآور شد: در 13 آبان 57 نیز دانش‌آموزان با شعار «درود بر خمینی» و «مرگ بر شاه» در مقابل دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف پایه‌های حکومت طاغوت را به لرزه درآوردند.

وی ادامه داد: با به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان در 13 آبان 57، هر ساله دانش‌آموزان برای گرامیداشت این روز یکصدا شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهند.

*آمریکا به دنبال مداخلات مخفی در کشورهاست

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان اظهار کرد: ‌از دیگر مناسبت‌های 13 آبان تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) و نامگذاری آن به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی شیشه عمر دیو آمریکایی را با سنگ اراده الهی شکستند، ابراز داشت: اکنون بحث جاسوسی و شنود آمریکا از دیگر کشورها کاملاً مشهود و ثابت شده است.

محمدی یادآور شد:‌ تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب دوم و حماسه‌ای عظیم بود و در این راستا فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

به گفته وی آمریکا به دنبال مداخلات مخفی در کشورهاست که این امر هوشیاری ملت و مسئولان را می‌طلبد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان با اشاره به نظر برخی از سیاستمداران مبنی بر حذف شعار «مرگ بر آمریکا» گفت: با توجه به ظلم دولت آمریکا علیه ایران، شعار «مرگ بر آمریکا» در قلب ملت ایران بوده و با گوشت و خون آنان آمیخته و عجین است.

وی با بیان اینکه در این زمینه باید تابع مقام معظم رهبری باشیم، افزود: چشم تمام ملت‌های آزادیخواه به سوی رهبر و ملت ایران است.

*13 آبان چون دژ مستحکمی برای انقلاب است

محمدی با اشاره به نرمش قهرمانانه و خواسته ملت ایران مبنی بر عدم دخالت دولت آمریکا در کشورهای اسلامی تأکید کرد: نرمش قهرمانانه یعنی عزت، قدرت، سرافرازی و سربلندی ملت ایران و قداست جمهوری اسلامی حفظ شود.

وی با بیان اینکه ایران حسن نیت خود را به دنیا نشان داده، بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری امیدی به آمریکا و صداقت آنها نیست.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان اظهار کرد: 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی همچون دژ مستحکمی برای انقلاب به شمار می‌رود.

وی با اشاره به پیش‌بینی امام خمینی(ره) در زمینه قطع رابطه با دولت آمریکا گفت: امام راحل فرمودند «اگر 15 تا 20 سال با آمریکا ارتباط نداشته باشیم خودمان را پیدا می‌کنیم».

محمدی اضافه کرد: در حال حاضر این امر تحقق یافته و پیشرفت‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف نشانگر این مهم و خودکفایی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه 13 آبان در صدور انقلاب اسلامی به دیگر نقاط جهان بسیار مؤثر بود، ادامه داد: ایران اسلامی به جهانیان ثابت کرد که بدون آمریکا و دیگر کشورهای قدرتمند نیز می‌توان پیشرفت کرده و روی پای خود ایستاد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور پرشور در 13 آبان بار دیگر ماهیت انقلاب و طینت پاک جوانان ایران را در ادامه مسیر انقلاب به دنیا نشان خواهند داد.

انتهای پیام/89006/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول