اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس مطرح کرد

استمرار «مرگ بر آمریکا» تا به رسمیت شناختن حقوق ملت ایران

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: تا روزی که ارزش‌ها و حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکا به رسمیت شناخته نشود شعار «مرگ بر آمریکا» و راهپیمایی‌ها ادامه دارد.

استمرار «مرگ بر آمریکا» تا به رسمیت شناختن حقوق ملت ایران

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تبریک روز 13 آبان به فرهنگیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و اساتید اظهار کرد: 13 آبان یک روز تاریخی مهم برای ملت ایران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اتفاقات این روز افزود: از جمله اتفاقات مهم 13 آبان شهادت دانشجویان و دانش‌آموزان در دفاع از آرمان‌ها، اعتقادات و باورهای انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: دولت آمریکا در رابطه با حقوق ملت ایران پای خود را از خط قرمزهای ملت ایران فراتر می‌گذارد.

وی با اشاره به دشمنی دولت آمریکا با ملت ایران ادامه داد:‌ از قانون کاپیتولاسیون و حق توحش دولتمردان آمریکایی از ملت ایران تا سنگ‌اندازی برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، ریشه در این موضوع دارد.

چهاردولی بیان داشت:‌ تحریم‌ها، فشارها و مشکلات اقتصادی ایجاد شده توسط آمریکا علیه ایران، نشان از دشمنی این دولت با ملت ایران دارد.

وی با بیان اینکه باید همواره حق خود را ستاند، گفت:‌ تا روزی که حق ملت ایران داده نشود و دولت آمریکا اصول و آرمان‌های ملت ایران را نپذیرد فریاد «مرگ بر آمریکا» ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اگر ایران از موضع قدرت با آمریکا دوستی نکند ضرر کرده و این امر هیچ امتیازی برای ملت ایران نخواهند داشت.

چهاردولی یادآور شد: فرهنگ غرب فرهنگ سرمایه‌داری، منفعت‌طلبی، زورگویی و سوء استفاده از دیگران است و با فرهنگ ناب محمدی فاصله بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه سر ندادن شعار «مرگ بر آمریکا» به معنای پذیرش ظلم است، گفت: بین ظلم‌کننده و ظلم‌پذیرنده فاصله‌ای وجود ندارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس بیان داشت:‌ اگر شیعه و پیرو خط حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستیم باید تا پای جان از آرمان‌های خود دفاع کنیم.

وی یکی از راه‌های دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را حضور میلیونی در راهپیمایی روز 13 آبان و فریاد برائت از مشرکین در قالب «مرگ بر آمریکا»‌ و «الله اکبر» دانست.

چهاردولی مهمترین پیام 13 آبان را وحدت و حفظ آرمان‌های خواند و ابراز کرد: ملت ایران در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب از جان خود می‌گذرند و تا روزی که ارزش‌ها و حقوق آنها توسط دولت آمریکا به رسمیت شناخته نشود شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهند.

انتهای پیام/89006/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول