اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشمار والدین

دومین نشست انجمن اولیا و مربیان قشم برگزار شد

دومین نشست انجمن اولیان و مربیان مهدکودک‌های قشم برگزار شد.

دومین نشست انجمن اولیا و مربیان قشم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مدیر مهد کودک مبین قشم در این نشست که شامگاه چهارشنبه در مهد مبین این شهر برگزار شد اظهار داشت: بی‌توجهی به برنامه‌های آموزشی مهد باعث عقب افتادن کودکان از برنامه‌های آموزشی می‌شود و خانواده‌ها باید توجه بیشتری را به آموزش کودکان داشته باشند.

خیرالنسا عباس‌زاده ادامه داد: مشارکت فعال خانواده‌ها تضمین‌کننده آینده و شکل‌گیری صحیح شخصیت کودکان است.

وی افزود: والدین و معلمان باید با کمک هم روابط جدی و مؤثری میان خود برقرار کنند و آینده کودکان را با برنامه ریزی صحیح دنبال کنند.

مدیر مهد کودک مبین قشم خطاب به والدین حاضر در این نشست بیان داشت: خانواده‌ها و مربیان باید کودکان را از تعلیم و تربیت صحیح برخوردار کنند تا در جامعه، انسان‌های بی‌تفاوتی نباشند و از نظر اخلاقی احساس مسئولیت کنند.

این کارشناس روانشناسی اذعان داشت: برخی از خانواده‌ها با بی‌توجهی به مسئولیت‌های خود آینده فرزندانشان را به خطر انداخته‌اند و این زنگ خطری برای آینده کودکان است.

مدیر مهدکودک مبین که یکی از مهدهای بزرگ در سطح قشم به شمار می‌رود، یادآور شد: داشتن مربیان باکفایت، تدریس اصولی، ارتباط صحیح با اولیا و ایجاد فرصت‌هایی برای والدین به منظور آشنایی با مشکلات و مسائل مهد، از جمله انتظارات والدین از یک مهد کودک مطلوب است.

وی تصریح کرد: ارتباط مناسب، همراهی و همکاری در برنامه‌های آموزشی و توجه به برنامه‌های آموزشی مهد از درخواست مربیان مهد مبین قشم از اولیاست.

عباس‌زاده با اشاره به آموزش‌های صورت گرفته در مهدکودک مبین، گفت: بی‌توجهی به برنامه‌های آموزشی مهد باعث عقب افتادن کودکان از برنامه‌های آموزشی می‌شود و خانواده‌ها باید توجه بیشتری را به آموزش کودکان داشته باشند.

وی اظهار داشت: افزایش ارتباط نزدیک بین خانه و مهد فواید فراوانی دارد از جمله اینکه هم والدین و هم مربیان نشان داده‌اند که احساس احترام متقابل بین خانه و مهد، وجود دارد و با مشارکت یکدیگر آینده فرزندانشان را تضمین می کنند.

در این نشست مربیان و اولیا برنامه‌ها و مشکلات خود را بیان و پیرامون مسائل مختلف به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول