اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کامیاران خبر داد

پرداخت 3 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان کامیارانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کامیاران از پرداخت 3 میلیارد و 154 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان زیرپوشش این نهاد در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

پرداخت 3 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان کامیارانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حبیب‌الله امانی امشب در جمع کارکنان و مددجویان این نهاد اظهار کرد: سه میلیارد و 154 میلیون ریال وام کارگشایی طی 6 ماه اول امسال به 256 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد در کامیاران پرداخت شده است.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کامیاران، 133 فقره از آمار مذکور به مددجویان و 123 فقره نیز به نیازمندان داده شده است.

امانی با بیان اینکه این وام‌ها در سر فصل‌های درمانی، تحصیلی ، جهیزیه، مسکن و بدهی پرداخت شده است، بیان داشت: پرداخت این وام‌ها نقش مهمی در رفع مشکلات نیازمندان به ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کامیاران تصریح کرد: طی 6 ماهه نخست امسال با تلاش مسئولان حوزه وام 495 میلیون و 239 هزار ریال از وام‌های معوق وصول شده است.

حمایت کمیته امداد از 4 هزار خانوار نیازمند

امانی با اشاره به حمایت این نهاد از 4 هزار خانوار نیازمند اظهار کرد: این تعداد خانوار نیازمند در سرفصل‌های مختلف از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه درک صحیح از نیازهای خانواده‌های زیرپوشش این نهاد است تصریح کرد: ارتقای کیفیت سطح زندگی، ریشه‌کن کردن فقر، توانمندسازی خانوارها و توسعه مشارکت‌های مردمی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است.

جمع‌آوری 6 میلیارد ریال زکات در کامیاران

مدیر کمیته امداد امام خمینی کامیاران با بیان اینکه کل زکات جمع‌آوری شده طی سال گذشته در این شهرستان 2 میلیارد و 83 میلیون ریال بوده است، بیان داشت: طی 6 ماهه اول امسال با هماهنگی خوب روستاها و مودیان زکات و ارتباط تنگاتنگ با دهیاران و شورای اسلامی و امامان جماعت و هیئت امنای مساجد و کشاورزان بیش از 6 میلیارد ریال زکات در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

به گفته امانی، طی 6 ماه نخست امسال بیش از 4 میلیارد و 870 میلیون زکات غلات و یک‌میلیارد و 150 میلیون زکات فطریه در 142 روستا جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/79002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول