اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی فوتسال راه ساری:

طلسم ناکامی فوتسال راه ساری مقابل تبریز پاره می‌شود

مربی تیم فوتسال راه ساری در آستانه بازی تیمش مقابل هلال احمر تبریز گفت: طلسم ناکامی این تیم مقابل نماینده تبریز پاره می‌شود.

طلسم ناکامی فوتسال راه ساری مقابل تبریز پاره می‌شود

مسعود نجاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: نتایج به دست آمده در شش بازی گذشته به هیچ عنوان در شان تیم راه ساری نیست و باید در مسابقات آینده بازیکنان بهتر کار کنند.

وی تصریح کرد: تیم راه ساری با دیگر تیم‌های لیگ فرق می‌کند، راه ساری تیم باسابقه ریشه‌ای و یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ است که جایگاه کنونی این تیم در قعر جدول درست نیست و باید تغییر کند.

مربی فوتسال راه ساری در ادامه ابراز داشت: برای خارج از بحران هر طوری که شده برای شادی دل هزاران هوادار و کسب سه امتیاز بازی باید مقابل هلال احمر تبریز با تشویق تماشاگران پیروز شویم.

نجاریان در ادامه از جذب چند بازیکن برای تقویت تیم راه ساری خبر داد و گفت: پس از تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برای انجام این بازی بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و آمادگی خوبی دارند.

وی با بیان اینکه تیمش نسبت به فصل‌های گذشته خیلی جوان‌تر شده، اظهار داشت: بازیکنان تیمش جوان بوده و به مرور زمان با انجام بازی در لیگ با تجربه می‌شوند.

مربی راه ساری از پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تیمش خبر داد و افزود: برای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر بازیکنان مدیریت باشگاه بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد.

نجاریان در پایان خاطر نشان کرد: تیم راه ساری بدون تماشاگر معنا ندارد و به همین دلیل از تماشاگران می‌خواهم که مایوس نشوند هرگز این تیم را تنها نگذارند و برای کسب پیروزی و سه امتیاز بازی در سالن حضور یابند.

به گزارش فارس، راه ساری از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور پنجشنبه نهم آبان از ساعت 16 در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان هلال احمر تبریز است.

راه ساری هم‌اکنون با یک امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی جای دارد.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول