اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

ولایت‌مداری باعث استحکام نظام اسلامی است

امام جمعه نکا گفت: ولایت‌مداری باعث استحکام نظام اسلامی است.

ولایت‌مداری باعث استحکام نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی عصر امروز هشتمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز نکا اظهار داشت: جاودانگی شهدا را به دلیل حرکت در مسیر ائمه اطهار (ع) است و شهدا افتخار را برای کشور ما به ارمغان آوردند.

امام جمعه نکا افزود: ایستادگی امروز ایران اسلامی در برابر دشمن و ابرقدرت‌ها به دلیل وجود ولایت و ولی‌فقیه است که نباید این عامل مهم نگه‌ داشت انقلاب در ناملایمات زندگی فردی و اجتماعی به فراموشی سپرده شود.

وی بیان داشت: باید بدانیم نعمت ولایت و ولایتمداری سرآمد نعمت‌های الهی است و باید قدر دانسته شود.

این مسئول ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه از جمله مسائلی است که باید مورد توجه مسئولان و متولیان فرهنگی باشد.

امام جمعه نکا یادآور شد: ولایت‌مداری باعث استحکام نظام اسلامی است و خانواده‌ها به عنوان نخستین پایگاه تربیتی فرزندان باید به این عامل مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: شهدا مقام والایی دارند چرا که جان خود را در راه خدا تقدیم کردند تا عزت و غیرت، زنده بماند.

محمدی‌لایینی با بیان اینکه ایران اسلامی با بهره‌مندی از فرهنگ جهاد و شهادت، از توطئه‌های دشمنان مصون است و موفقیت‌های بی‌شمار به دست آورده است، تصریح کرد: امروزه ماهواره، اینترنت و موبایل جوانان و نوجوانان ما را درگیر مسائلی کرده است که باید جامعه و خانواده هوشیار باشند و خطرات را به فرزندان گوشزد کنند.

محمدی لایینی افزود: خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود در این جنگ نرم دشمن باشند تا خدای ناکرده فرزندان قربانی جنگ نرم دشمن نشوند.

وی ادامه داد: ولایت‌مداری مهم‌ترین فاکتور برای مصون ماندن از آفت‌ها و جنگ نرم دشمن است که باید در راس برنامه‌ها باشد.

امام جمعه نکا بیان داشت: خانواده‌ها باید با فراهم کردن رزق و روزی حلال، فرزندان را تربیت الهی و اسلامی کنند و به جامعه تحویل دهند.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول