اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر دیلم خواستار شد

شناسایی افراد بالای 50 سال دیلمی

عضو شورای شهر دیلم گفت: با شناسایی افراد بالای 50 سال در ادارات می‌توان نخستین گام را در تشکیل بانک اطلاعاتی سالمندان شهرستان برداشت.

شناسایی افراد بالای 50 سال دیلمی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سجاد شیخی ظهر امروز در نشست کمیته سالمندی دیلم گفت: با توجه به اینکه ایمنی شاخصه اصلی برای یک سالمند است می‌توان با تشکیل بانک اطلاعاتی، سالمندان را بر اساس مشکلاتشان شناسایی و طبقه‌بندی کرد.

سجاد شیخی افزود: با شناسایی افراد بالای 50 سال در ادارات می‌توان نخستین گام را در تشکیل بانک اطلاعاتی سالمندان شهرستان برداشت.

معاون عمرانی شهرداری دیلم نیز گفت: پارک سالمند (شهروند ارشد) در محله دارایی در حال احداث است و تاکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

روح‌الله گله‌گیر افزود: پارک‌های محلی زیادی در سطح شهر وجود دارد که می‌توان به پارک زیتون، دانش‌آموز، شهید پایون اشاره کرد.

مسئول سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز در ادامه این نشست گزارشی از روند اجرای برنامه سالمندان در سطح شهرستان از سال 87 تاکنون و آماری از پوشش مراقبت و آموزش سالمندان ارائه کرد.

معصومه بوشهری افزود: شناسایی سالمندان 60 سال به بالا، برگزاری همایش سالمندان، برگزاری جشنواره غذای سالمندی، برگزاری اردوی زیارتی به امامزاده عبدالله (ع) و منطقه زیدون، انجام برنامه‌های آموزشی در مساجد، برگزاری مسابقه سفالگری و پرتاب توپ برای سالمندان به همراه نوه‌هایشان، شناسایی سالمندان بالای 100 سال، انجام آزمایشات رایگان، تجلیل از سالمندان فعال شهرستان، برگزاری همایش پخت نان محلی، برگزاری همایش پیاده‌روی ساحلی از جمله برنامه‌هایی است که در سال‌های اخیر برای سالمندان شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول