اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد

اجرای طرح نیابت در آسایشگاه سالمندان شهید فیاض‌بخش

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از اجرای طرح نیابت هم‌زمان با عید سعید غدیرخم در آسایشگاه سالمندان شهید فیاض‌بخش خبر داد.

اجرای طرح نیابت در آسایشگاه سالمندان شهید فیاض‌بخش

علیرضا ظهیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اجرای طرح نیابت هم‌زمان با عید سعید غدیر خم اظهار کرد: هر سال در مناسبت‌های مختلف با همکاری نهادهای فعال در عرصه مددکاری اجتماعی نسبت به اجرای طرح نیابت اقدام می‌شود.

وی با اشاره به همکاری بهزیستی و جمعیت هلال احمر قم در اجرای این طرح بیان کرد: در ایام عید سعید غدیرخم نسبت به اجرای طرح نیابت در مرکز نگهداری سالمندان شهید فیاض‌بخش اقدام کردیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: در راستای اجرای این طرح داوطلبان جمعیت هلال احمر و دیگر علاقمندان به مشارکت در انجام امور خیریه و عام‌المنفعه نسبت به دیدار با خانواده‌ شهدا، جانبازان و سالمندان اقدام کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح نیابت در مرکز نگهداری سالمندان شهید فیاض‌بخش بیان کرد: در ایام عید غدیر داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور در این مرکز نسبت به دیدار با سالمندان اقدام کردند و فرا رسیدن عید را به ایشان تبریک گفتند.

ظهیری یادآور شد: همچنین به این مناسبت مراسم جشنی برگزار شد که با استقبال سالمندان روبه‌رو شد و برخی از سادات نیز به سالمندان هدیه‌هایی را اهدا کردند.

انتهای پیام/2258/ل20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول