اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بوشهر مطرح کرد

نهادینه کردن فرهنگ شهادت راه مهم پیشبرد سیاست‌های فرهنگی

جانشین فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بوشهر گفت: نهادینه کردن فرهنگ شهادت از راهکارهای مهم پیشبرد سیاست‌های فرهنگی است.

نهادینه کردن فرهنگ شهادت راه مهم پیشبرد سیاست‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا دشتی ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان بوشهر که با حضور 400 دانش‌آموز دختر از مدارس راهنمایی و دبیرستان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان و آینده‌ساز کشور یک ضرورت است.

وی بیان کرد: فرهنگ شهادت، فرهنگ عظیمی است که نوجوانانی مانند شهید حسین فهمیده به خوبی آن را درک کرده و ترویج دادند. پیشبرد سیاست‌های فرهنگی از معیارهای یک نظام مقتدر است که ایران اسلامی توانسته در این زمینه موفق باشد و نهادینه کردن فرهنگ شهادت از جمله اینهاست.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شهرستان بوشهر نیز در این یادواره و در جمع دانش‌آموزان دختر گفت: با تجلی اسلام به شخصیت زن بها داده شد و جایگاه او در خانواده و جامعه بالا رفت.

حجت‌الاسلام محمد شهسوار افزود: حفظ حجاب، زن را محدود نمی‌کند بلکه موجب حفاظت او از گزند چشم‌چرانی‌ها و هوس‌رانی‌ها می‌شود.

در این یادواره از خانواده شهید مهدی پاژنگ شهید شاخص دانش‌آموز شهرستان بوشهر در سال 92 و 48 تن از دانش‌آموزانی که موفق به رتبه‌های برتر در طرح ولایت دانش‌آموزی، دوره مربیان طرح صالحین و مسابقه دلنوشته‌ها شده بودند، تجلیل شد.

شهرستان بوشهر 132 شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در دومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان بوشهر و شهید شاخص دانش‌آموز امسال، شهید مهدی پژنگ، ظهر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول