اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه همدان:

دشمن با ابزار رسانه‌ای به دنبال تسلط بر کشورهاست

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: دشمن با ابزار رسانه‌ای به دنبال تسلط بر دیگر کشورهاست.

دشمن با ابزار رسانه‌ای به دنبال تسلط بر کشورهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود قاسمی پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه دومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج استان همدان در مجتمع فرهنگی هنری عین‌القضات همدانی اظهار داشت: دشمن با ثروت و قدرت و همچنین با در اختیار داشتن ابزارهای رسانه‌ای دنبال اثرگذاری بر ملت‌هاست.

وی با بیان اینکه دشمنان در برخورد با دیگر کشورها چند راهکار را امتحان می‌کنند گفت: آنها در ابتدا دست به کودتا زده و اگر ببینند به نتیجه نمی‌رسند راه محاصره اقتصادی را در پیش می‌گیرند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه استکبار در جنگ هشت ساله علیه ایران، 44 کشور را در مقابل ایران قرار داد، گفت: این کشورها آخرین سلاح‌های مدرن خود را به صدام دادند.

وی گفت: 17 کشور نیز به کشور عراق برای مبارزه علیه ایران نیرو اعزام می‌کردند.

قاسمی با بیان اینکه در شرایط فعلی ایران با سه تهدید مواجه است، خاطرنشان کرد: تهدید سخت، نخستین تهدید است که همان حضور نظامیان دشمن در قالب پیمان ناتو در عراق، افغانستان، بحرین و سوریه و... است.

وی تهدید نیمه‌سخت را دومین تهدید دشمن علیه ایران دانست و افزود: ترور دانشمندان هسته‌ای، قاچاق مواد مخدر، سرقت‌های مسلحانه در زمره تهدید نیمه‌سخت قرار می‌گیرند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: تهدید نرم به عنوان سومین و اصلی‌ترین تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که مقام معظم رهبری تعبیرهای مختلفی از این تهدید بیان کرده‌اند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب نخستین تعبیر از این تهدید را جنگ نرم و بعد از آن به تعابیر مختلف از جمله شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی و در نهایت ناتوی فرهنگی یاد کردند.

قاسمی با بیان اینکه دشمن با ایجاد تسلط بر کشورها با ابزارهای رسانه‌ای د وارد عمل می‌شود، افزود: همه تهدیدها نشانه دارد که در این میان نشانه تهدید سخت، بمباران‌ها و نشانه تهدید نیمه‌سخت شهادت دانشمندان هسته‌ای و مشکلات معیشتی مردم است.

وی گفت: نشانه اصلی دشمن در تهدید نرم رسانه‌ها هستند زیرا آنها با ابزار رسانه حرف خود را در کشورهای مختلف به کرسی می‌نشانند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) همدان به نشانه‌های این تهدید در ایران اشاره کرد و گفت: بلوغ زودرس، ازدیاد طلاق، شرب خمر، فرار روزانه دختران از کانون گرم خانواده از نشانه‌های این تهدید در ایران به شمار می‌رود.

همچنین در این مراسم مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان نیز گفت: 521 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که هشت اثر به عنوان اثر برگزیده و دو اثر شایان تقدیر شدند.

بهروز خانلر افزود: از این تعداد آثار ارسالی 40 اثر به نمایشگاه راه پیدا کردند که در آخرین روز برپایی نمایشگاه به هر کدام از آثار مبلغ 500 هزار ریال اهدا می‌شود.

وی به هدف از برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری بانک اطلاعاتی هنرمندان عکاس، جذب و ساماندهی هنرمندان شاخص عکاسی برای تولید آثار فاخر اهداف برگزاری این جشنواره است.

شایان ذکر است، این جشنواره در دو بخش فعالیت بسیج و بسیجیان و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی برگزار شده و علاقمندان می‌توانند از امروز تا 13 آبان ماه از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتتهای پیام/89024/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول