اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه:

دانش‌آموزان مراقب دام‌های دشمنان داخلی و خارجی باشند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه گفت: دشمنان داخلی و خارجی، صیادانی هستند که دام را برای صید دانش‌آموزان پهن کرده‌اند و آنها مراقب باشند در دام دشمنان نیفتند.

دانش‌آموزان مراقب دام‌های دشمنان داخلی و خارجی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام ابراهیم اختردانش پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره 61 شهید دانش‌آموز این شهرستان در گلزار شهدای آستانه‌اشرفیه، با اشاره به وصیتنامه یک شهید دانش‌آموز 16ساله اظهار کرد: شهدای دانش‌آموز ما اگر چه کم سن و سال بودند اما به اندازه بزرگمردان 40 ساله دارای اندیشه و تفکر بودند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه پاسداران آستانه‌اشرفیه، تصریح کرد: شهدای دانش‌آموز شهدایی هستند که خدا را فهمیدند و خداوند آنها را دوست داشت و به آنها در مقابل ملائک افتخار می‌کرد و شهدا با پرواز عاشقانه خود به سوی معبود حقیقی  پرواز کردند.

وی اقامه نماز اول وقت، توکل بر خدا داشتن، از دست ندادن محیط گرم خانواده و حسن خلق با مردم را از وصایای چهارگانه شهید دانش‌آموز «مجید امامی‌فر» ذکر کرد.

اختردانش، دشمنان داخلی و خارجی و نفس سرکش و شیطانی را صیادانی دانست که دام را برای صید دانش‌آموزان گسترده‌اند.

وی با تأکید بر هوشیاری دانش‌آموزان در مقابل توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، گفت: نباید از یاد خدا غافل شویم  و در دام دشمن بیفتیم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه، ضمن توصیه به دانش‌آموزان در رفتار، کلام و اخلاق حسنه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ما باید تدبر، تفکر و علم را سرلوحه خود قرار دهند زیرا دانش‌آموزان ما افسران جنگ نرم حضرت مهدی صاحب‌الزمان (عج) هستند.

به گزارش فارس، در بزرگداشت یادواره 61 شهید دانش‌آموزی که با مداحی، سینه‌زنی همراه بود گروه سرود به اجرای یک سرود پرداخت.

در پایان این مراسم گلزار شهدا توسط دانش‌آموزان عطرآگین و گلاب‌افشانی شد.

در این مراسم فرماندار، جمعی از مسئولان آستانه‌اشرفیه، خانواده معظم شهدای دانش‌آموزی و فرهنگیان حضور داشتند.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول