اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر

مدرسه 12 کلاسه بلال مال قائد گناوه افتتاح شد

در آیینی با حضور استاندار بوشهر و مسئولان شهرستان گناوه، مدرسه 12 کلاسه بلال روستای مال قائد گناوه افتتاح شد.

مدرسه 12 کلاسه بلال مال قائد گناوه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر ظهر امروز در این آیین گفت: این طرح با پیگیری‌های مستمر استاندار بوشهر انجام شده و امروز شاهد افتتاح آن با نما و ابنیه فنی استاندارد هستیم.

مرادی بیان کرد: این مدرسه دارای هزار و 930 متر مربع زیربنا است که شامل سرایداری، سرویس بهداشتی و 1400 متر محوطه‌سازی و 185 متر دیوارکشی است که در دو طبقه ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر اظهار داشت: این مدرسه با 12 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار ساخته شده و به عنوان یکی از طرح‌های مهم این منطقه محسوب می‌شود. 5 سال دوران ابتدایی را در دبستان مال قائد گناوه تحصیل کردم. بدون شک یکی از زیرساخت‌های توسعه‌ای هر منطقه توجه به آموزش و پرورش است که موجب رشد و شکوفایی علم و دانش و پیشرفت مناطق مختلف می‌شود.

مرادی بیان کرد: دبستان بلال گناوه که قبلاً دارای محیطی نامطلوب بوده تخریب شد و امروز دانش‌آموزان با روحیه بهتر و نشاط بیشتر از این دبستان که از امکانات هوشمندسازی بهره‌مند است، استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول