اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

نمایشگاه کتاب تجلی‌گاه برنامه‌های فرهنگی است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تجلی‌گاه برنامه‌های فرهنگی است، گفت: وجود تنوع در این قبیل نمایشگاه‌ها زمینه‌ساز فرهنگ‌سازی در بین خانواده‌ها است.

نمایشگاه کتاب تجلی‌گاه برنامه‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد تقی فخریان در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد اظهار کرد: همیشه نمایشگاه‌ها بوستانی برای رفت و آمد افراد دارای فکر و اندیشه هستند.

وی با بیان اینکه مردم استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب مشهد داشتند، گفت: غرفه‌های نمایشگاه کتاب مشهد نشان دهنده تولیدات خوب ناشران در تمام عرصه‌ها بود.

فخریان ادامه داد: دسته‌بندی و رتبه‌بندی‌های صورت گرفته در خصوص گروه‌ها و رده‌های سنی مختلف در نمایشگاه یکی از محاسن نمایشگاه امسال کتاب مشهد بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: همچنین نظمی که در پانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد قابل مشاهده است نسبت به سال‌های گذشته گامی به سمت جلو محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه کتاب یک تلنگر برای کسانی است که از کتاب غفلت کرده‌اند، بازدید این افراد از نمایشگاه و مشاهده کتاب‌ها باعث می‌شود که به سمت کتاب جذب شوند.

فخریان گفت: اگر بتوانیم فرهنگ کتابخوانی را در میان مردم ترویج کنیم، می‌توانیم به فرهنگ‌سازی مردم برای استفاده از فضاهای فرهنگی بیشتر کمک کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تجلی‌گاه برنامه‌های فرهنگی است، گفت: وجود تنوع در برنامه‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب مشهد زمینه‌ساز فرهنگ‌سازی در بین خانواده‌ها است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول