اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

بهره‌برداری از سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا

سالن چند منظوره ورزشی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان بویین زهرا ظهر امروز سالن ورزشی چند منظوره شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری شد.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه علمی کشور در جهان اظهار کرد: فعالیت‌های علمی موضوعی است که مقام عظمای ولایت در نشست‌های خود به آن اشاره و تأکید دارند و باید در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

روح‌الله عباسپور ادامه داد: با توجه به کاهش جمعیت کشور رقابت برای جذب دانشجو در سطح دانشگاه‌های کشور زیاد شده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا به دلیل نزدیکی به شهرهای بزرگ مثل تهران و کرج و همچنین داشتن موقعیت جغرافیایی بسیار خوب توانایی بالایی در جذب دانشجو خواهد داشت.

وی عنوان کرد: باید با ایجاد بسترهای مناسب، رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا افزایش یابد و داوطلبان بتوانند در گرایش‌های مورد علاقه خود تحصیل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا با ارائه گزارشی از روند تکمیل سالن ورزشی شهدای گمنام این دانشگاه اظهار داشت: این فضای ورزشی با تلاش‌های مستمر معاونت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا و همچنین حمایت‌های تمام مسئولان شهرستان در مدت کوتاهی تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

رضا شعبان‌نژاد ابراز امیدواری کرد فعالیت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی در این دانشگاه بیش از پیش ارتقا یابد.

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امام جمعه شهرستان بوئین زهرا نیز در این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تحصیل، تهذیب و ورزش جوانان افزود: باید دانشجویان منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و به سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش توجه ویژه‌ای کنند.

گفتنی است، در مراسم افتتاح سالن چند منظوره ورزشی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا ورزشکاران ورزش زورخانه‌ای به اجرای برنامه‌های متنوع پرداختند.

انتهای پیام/77003/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول