اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس تأکید کرد

ضرورت احداث بیمارستان‌های تخصصی در یاسوج

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به فقدان بیمارستان‌های تخصصی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث بیمارستان‌های تخصصی در یاسوج ضروری است.

ضرورت احداث بیمارستان‌های تخصصی در یاسوج

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برخی کمبودها در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: جای کار در این حوزه زیاد است و با وجود همه خدمات نظام در بخش بهداشت و درمان متأسفانه هنوز به جایگاه مطلوبی در این زمینه‌ نرسیده‌ایم.

وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی هرچه سریع‌تر بیمارستان بزرگ یاسوج، بیان داشت: به جد پیگیر رفع مشکلات و موانع پیش‌روی پیمانکار این طرح هستیم و امیدواریم روند ساخت بیمارستان بزرگ یاسوج سرعت بیشتری به‌ خود بگیرد.

وی از تلاش و رایزنی برای تجهیز بیمارستان‌ شهید بهشتی سخن گفت و متذکر شد: در حال حاضر این بیمارستان به دستگاه لیزر پروستات مجهز شده که این خود گامی مهم برای درمان بیماران هم استانی در این زمینه است.

زارعی ادامه داد: دستگاه انژیوگرافی قلب برای یکی از  بیمارستان‌های یاسوج نیز تامین شده و منتظر راه‌اندازی آن هستیم تا نیازمندی بیماران قلبی به این دستگاه نیز برطرف شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به اینکه فقدان بیمارستان های تخصصی در مرکز استان مشکلاتی را برای هم استانی‌ها به وجود آورده است، تصریح کرد: نباید از توسعه و تجهیز بیمارستان‌های یاسوج به عنوان یک تبعیض یاد کنیم چرا که باید به سمتی حرکت کنیم که بیمارستان‌هایی مجهز در مرکز استان برای همه هم استانی‌ها ایجاد کنیم.

وی از اخذ مجوز احداث بیمارستان سوانح و سوختگی در یاسوج خبر داد و افزود: کارهای مقدماتی این طرح انجام گرفته است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات ویژه در این زمینه بیمارستان سوانح و سوختگی یاسوج هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس در پایان با اشاره به تلاش برای پیگیری مطالبات کارکنان علوم پزشکی یاسوج، بیان داشت: سعی می‌کنیم که پرسنل دانشگاه به مطالبات به حق خود برسند.

انتهای پیام/82008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول