اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر بهداشت مطرح کرد

فاصله زیاد مناطق مختلف کشور در برخورداری از امکانات حوزه سلامت

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: مناطق مختلف کشور از نظر برخورداری از امکانات حوزه سلامت فاصله زیادی با هم دارند.

فاصله زیاد مناطق مختلف کشور در برخورداری از امکانات حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسن امامی‌رضوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خدمات حوزه سلامت پس از پیروزی انقلاب به هیچ‌ وجه قابل مقایسه با دوره پیش از آن نیست و اکنون هر چه در شاخص‌های سلامت داریم متعلق به نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در شاخص‌های سلامت رشد و بالندگی زیادی پیدا کرده‌ایم و امروز خدمات متعدد وزارت بهداشت چه در حوزه زیرساخت‌ها و چه در عرصه رشد و اعتلای نیروی انسانی قابل قیاس با گذشته‌ها نیست.

قائم مقام وزیر بهداشت تصریح کرد: جای کار در این حوزه بسیار زیاد است و هر چه که زیرساخت آماده کنیم باز هم جوابگوی کمبودها در نقاط مختلف کشور نیست.

این مسئول ارشد در وزارت بهداشت با اشاره به برخی محرومیت‌ها در حوزه بهداشت و درمان برخی استان‌ها عنوان کرد: نزدیک کردن فاصله‌ها نیازمند تمرکز و تلاش بیشتر از سوی مسئولان است.

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود تصریح کرد: بخشی از برنامه‌ریزی وزارت بهداشت بر اساس سند بالادستی و چشم‌انداز 20 ساله بوده که همه باید تلاش کنیم اهداف این سند در حوزه‌های مختلف محقق شود.

امامی‌رضوی توجه به ارتقای سلامت جامعه را از اهداف مهم این وزارتخانه دانست و افزود: در حوزه سلامت مردم انتظار پاسخگویی سریع و ملموس را دارند.

وی با بیان بالا بودن هزینه‌ها در بخشی از حوزه سلامت اظهار داشت: هزینه‌های سلامت باید کاهش پیدا کند اما تاکنون نتوانسته‌ایم در این شاخص کار زیادی انجام دهیم.

این مسئول از همه دستگاه‌هایی که وظیفه‌‌مند در امر سلامت هستند خواست تا برای پاسخگویی به نیاز مردم وارد عمل شوند.

انتهای پیام/82008/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول