اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

مشورت‌پذیرم اما سفارش‌پذیر نیستم/ جز کار پاک و صادقانه از من چیزی نخواهید

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشورت‌پذیرم اما سفارش‌پذیر نیستم، گفت: جز کار پاک و صادقانه از من چیزی نخواهید.

مشورت‌پذیرم اما سفارش‌پذیر نیستم/ جز کار پاک و صادقانه از من چیزی نخواهید

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا چمن عصر امروز و ساعتی بعد از تحویل گرفتن مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، معاونین فعلی خود را به اتاق کارش فرا خواند و در نشستی با حضور نبوی‌زاده، رئیس پیشین این دانشگاه، نماینده مردم بویراحمد و دنا و قائم مقام وزیر بهداشت، برخی دغدغه‌ها و موانع کار آینده‌اش را از زبان آن‌ها شنید.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست صحبت‌های متفاوتی داشت و با صراحت و شفافیت در مورد برخی مسائل صحبت کرد.

چمن اظهار داشت: برخلاف برخی مدیران، نمی‌گویم که مخروبه‌ای را تحویل گرفتم؛ بلکه قدردان زحمات نبوی‌زاده و همکارانش هستم و از تجارب و مشورت‌هایش بهره خواهم گرفت.

* اجازه دهید تنها پاسخگوی وظایف‌ اصلی‌ام باشم نه حواشی و انتظارات

وی در مورد نحوه تعاملش با نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان با صراحت بیشتری اذعان داشت: اهل سفارش‌پذیری نیستم، اما مشورت‌پذیرم و به این اصل مدیریتی معتقدم.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به همه مقامات و افراد مرتبط با این دانشگاه و ارباب‌رجوعان، ادامه داد: از من جز کار پاک، صادقانه و عدالت‌محورانه، چیزی نخواهید، چراکه مسیری که انتخاب کرده‌ام چیزی جز این نیست. 

رضا چمن، رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

وی، تمرکز مدیر ارشد یک مجموعه را روی مسائل اصلی و حوزه کاری را برای موفقیت ضروری دانست و بیان کرد: همه دلسوزان این استان و دلسوزان عرصه سلامت تلاش کنند فشارهای حاشیه‌ای روی مدیریت این دانشگاه کم شود یا اینکه حداقل فشار مضاعفی وارد نکنند.

چمن با تأکید بر روحیه مشورت‌پذیری‌اش، ابراز کرد: اجازه دهید من پاسخگوی وظایف و رسالت اصلی این دانشگاه باشم؛ نه پاسخگوی مسائل حاشیه‌ای و انتظارات افراد مختلف.

* نظر چمن در مورد چینش مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ من را به هتل نفرستادید

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: امروز هم من را به هتل پنج ستاره نفرستادید؛ بلکه من را به خط مقدم مشکلات و مین و آتش فرستادید و برای همین از شما می‌خواهم موفقیت این دانشگاه را موفقیت یک استان و رضایت قاطبه مردم بدانید و در این راه به من خدمت‌گزار کمک کنید. 

به گزارش فارس، حرف‌های متفاوت چمن به همین موارد ختم نشد و او در مورد چینش مدیرانش نیز حرف زد.

معاون پیشین بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: استفاده از نیروی انسانی توانمند و هماهنگ از اختیارات هر مدیری است و در این ارتباط نیز مشورت‌پذیرم و نه سفارش‌پذیر.

وی یادآور شد: ممکن است برخی مدیران میانی و معاونت‌های در پازل مدیریتی من نباشد و ممکن است برخی‌های دیگر نیز هم‌قطار من در این مسئولیت سنگین باشند، اما آنچه مهم است این بوده که مسیر خدمت در عرصه سلامت ادامه دارد و تعطیل‌بردار نیست.

چمن، بار دیگر از مدیریت اخلاقی نبوی‌زاده قدردانی و خاطرنشان کرد: احترام به وی و همه پیشکسوتان را آموخته‌ام و آن را به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام/82005/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول