اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

کمبود اعتبار از مشکلات راور در زمینه پدافند غیرعامل است

فرماندار راور گفت: با توجه به موقعیت فیزیکی راور و مواجه بودن با وزش باد و توفان‌های شدید، کمبود اعتبارات یکی از مشکلات اساسی این شهرستان در بحث توجه به پدافند غیرعامل است.

کمبود اعتبار از مشکلات راور در زمینه پدافند غیرعامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به قرار گرفتن در هفته پدافند غیرعامل بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای همکاری در مواقع اضطراری تأکید کرد.

وی اظهار داشت: هدف از انجام مانور پدافند غیرعامل علاوه بر شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌پذیر شهرستان، ترمیم و رفع نواقص احتمالی به منظور خدمت‌رسانی در مواقع مواجهه با برخی حوادث است.

شریفی فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در سطح شهرستان را ضروری دانست و عنوان کرد: با توجه به موقعیت فیزیکی راور و مواجه بودن با وزش باد و توفان‌های شدید، کمبود اعتبارات کافی برای اصلاح امور یکی از مشکلات اساسی در شهرستان است.

فرماندار راور ضمن ابراز گله‌مندی از عدم حضور برخی مسئولان در مراسم ملی، مذهبی و اجتماعات سطح شهر خواستار مشارکت و حضور اکثریت در این مراسم شد.

حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو کارشناس و مبلغ قصه‎گوی مذهبی، ویژگی اصلی انسان مؤمن را امانتداری و وفای به عهد دانست و اظهار داشت: انسان به گونه‌ای است که دو امانت مادی و معنوی در اختیار دارد که مهم‌ترین امانات وجود انسان و پیشوایان دینی به عنوان امانت‌های معنوی هستند.

وی مسئولیت را نوعی امانت خداوند به انسان‌ها مطرح کرده و حل مشکل مردم را پاسخگویی صحیح به امانت خدا دانست و تصریح کرد: برنامه‌ریزی و نظم در کار و زندگی افراد ضروری است.

انتهای پیام/2446/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول