اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

صیانت از سرمایه‌های ملی کشور از اثرات پدافند غیر عامل است

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: صیانت از سرمایه‌های ملی کشور از مهم‌ترین جنبه‌های‌ تاثیر گذاری پدافند غیر عامل است.

صیانت از سرمایه‌های ملی کشور از اثرات پدافند غیر عامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، علی علیخانی در کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل با موضوع لحاظ پدافند غیر عامل در ساخت و سازه‌های مسکونی در دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: پدافند غیر عامل شامل مجموعه عملیات و راهکارهایی است که بتواند از ایجاد بحران و مشکلات جلوگیری کند.

وی افزود: برهمین اساس لازم است پدافند غیرعامل در تمامی ساختارهای کشور از جمله فرهنگ، اقتصاد، سیاست، اجتماع و غیره نهادینه شود.

علیخانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این ارتباط، گفت: پدافند غیرعامل از مسائل دفاعی امنیتی است که با توجه به تغییر ماهیت جنگ‌ها، همه‌ دستگاه‌های اجرایی موظف هستند به‌منظور کاهش آسیب پذیری تدابیری در این زمینه اندیشیده تا در مواقع بروز بحران احتمالی به اجرا گذاشته شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: قدرت بخشی برای مقابله با ترفندهای دشمن، کنترل تهدیدها و صیانت از سرمایه‌های ملی کشور از مهم‌ترین جنبه‌های‌ تاثیر گذاری پدافند غیر عامل است.

همزمان با هفته‌ پدافند غیر عامل کارگاه آموزشی با عنوان " لحاظ پدافند غیر عامل در ساخت و سازه‌های مسکونی" با همکاری استانداری، اداره‌کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه شهرکرد، صبح دوشنبه ششم آبان 92 با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مختلف استان در سالن خیام دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/68006/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول