اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش و فناوری واحد رشت خبر داد

برگزاری کارگاه آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی در دانشگاه آزاد رشت

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: کارگاه یک‌روزه آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی و راه‌های جستجوی اطلاعات 10 آبان ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی در دانشگاه آزاد رشت

رامین شعبانی امروز در  گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری کارگاه مذکور اظهار کرد: کارگاه یک‌روزه آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی و راه‌های جستجوی اطلاعات 10 آبان ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه 81 نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های مختلف تحصیلی با موتورهای جستجوگر مرتبط با پایگاه‌های علمی برای اخذ مقاله‌نویسی و... آشنا می‌شوند.

این مسئول هدف از برگزاری کارگاه مذکور را در راستای رسیدن به اهداف کلان دانشگاه و تولید علم و بسترسازی مناسب برای آشنایی دانشجویان با متون و مقالات چاپ شده در پایگاه‌های اطلاعاتی مرتبط جهانی ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه یک‌روزه در سایت‌های مرکز اینترنت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از ساعت 9 صبح تا 13 روز جمعه 10 آبان جاری با همت حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و هماهنگی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84002/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول