اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اجرایی همایش ملی ورزش دانشگاه آزاد گرگان خبر داد

را‌یزنی دانشگاه آزاد گرگان برای اخذ مجوز کارشناسی ارشد تربیت‎بدنی

دبیر کمیته اجرایی همایش ملی توسعه ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: در حال رایزنی برای اخذ مجوز در مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت‎بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان هستیم.

را‌یزنی دانشگاه آزاد گرگان برای اخذ مجوز کارشناسی ارشد تربیت‎بدنی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، زین‎العابدین فلاح بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار داشت: سال گذشته گلستان میزبان نخستین همایش ملی تربیت‌بدنی بود که بیش از 500 عنوان مقاله به دبیرخانه ارائه شد اما امسال به دلیل همزمانی چندین همایش مختلف در سراسر کشور فراوانی مقالات، در همایش‌های مختلف توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش‎ها مکانی برای ارائه نتایج و یافته‎های علمی است، تصریح کرد: اگر یافته‎های علمی به درستی مدیریت و سازماندهی شوند متخصصان این عرصه می‎توانند مبادرت به عملیاتی کردن طرح‎ها و ایده‎های تحقیقاتی کنند که البته این اقدام منوط به دریافت اعتبارات است.

فلاح با اشاره به اینکه پژوهش‎های علمی به تولید علم کمک می‌کند، ابراز داشت: پژوهش‎های علمی همواره در راستای حل مشکلات بشری انجام می‎شود تا بتواند گره‎ای از مشکلات را باز کند.

وی افزود: همایش ملی توسعه ورزش و تربیت‌بدنی به دو صورت پوستر و سخنرانی ارائه می‎شود که کاربردی کردن هر یک از مقالات مشارکت جدی و پررنگ مخاطبان را می‎طلبد که نقش رسانه‎ها در این زمینه بی‎بدیل است.

بالغ بر یک‎هزار دانشجو در رشته تربیت‌بدنی تحصیل می‎کنند

دبیر کمیته اجرایی همایش ملی توسعه ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان یکی از مهمترین اهداف این همایش را پیوند بدنه اجرایی ورزش با بخش علمی برشمرد و گفت: این همایش در چهار حیطه پزشکی، مدیریت، روانشناسی و مهندسی فناوری اطلاعات تدارک دیده شده که تنوع بخش‎ها به گستردگی مقالات مبدل شده است.

فلاح افزود: در هر یک از محورهای همایش دو تا سه سخنرانی پیش‎بینی شده که در مجموع 12 سخنرانی را در روز همایش شامل می‎شود.

وی با بیان اینکه در استان گلستان بالغ بر یک‎هزار دانشجو در رشته تربیت‌بدنی تحصیل می‎کنند، خاطرنشان کرد: یک کارگاه روش‎های تدریس ورزشی در این همایش پیش‎بینی شده است که با مشارکت معاونت ورزش و تندرستی آموزش و پرورش انجام می‎گیرد.

رایزنی دانشگاه آزاد گرگان برای اخذ مجوز کارشناسی ارشد در رشته تربیت‎بدنی

به گفته فلاح؛ سیاست دانشگاه این است که دبیرخانه همایش ملی توسعه ورزش و تربیت‌بدنی هر ساله توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شود.

وی گفت: در حال رایزنی برای اخذ مجوز در مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت‎بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان هستیم.

فلاح اظهار داشت: تاکنون 900 دانشجو در گرایش‎های مدیریت و رفتار حرکتی در سطح کاردانی و کارشناسی از این واحد دانشگاهی فارغ‎التحصیل شده‎اند.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول