اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نکا خبر داد

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد نکا

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نکا از فعالیت کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی نکا خبر داد.

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد نکا

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، حافظ نجفی صبح امروز در جمع بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی نکا، با بیان اینکه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس حفظ دین و حفظ شریعت و حفظ از ولایت را وظیفه خود می‌دانستند، اظهار داشت: ما دانشجویان بسیجی در سنگر دانشگاه‌ها همان وظیفه‌ای که شهدا در زمان جنگ تحمیلی بر عهده داشتند انجام می‌دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نکا تاکید کرد: دانشجویان بسیجی، آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی را در پیش گرفته و به سر منزل مقصود برسانند.

نجفی با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌های تأثیرگذار در دوران هشت سال دفاع مقدس دانشگاه و نقش‌آفرینی و بالندگی عنصر دانشجو بوده است، اظهار داشت: برخورداری نیروهای رزمنده از چنین پشتوانه‌ای آثار و برکات زیادی در نحوه پیشبرد و مدیریت جنگ داشته است.

وی به دستاورد مهم جوانان غیور این سرزمین در دستیابی به فناوری مهم دانش هسته‌ای و غنی‌سازی اورانیوم و علوم پزشکی در کشور که از تکنولوژی‌های نوین است اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدامات و پیشرفت‌ها همان جوانانی به ثمر رسیده است که پس از فارغ شدن از جنگ توان خود را در عرصه فناوری بسیج کرده‌اند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران بیان کرد: شریعت و دین که اولیای خدا ارائه آن را بر عهده گرفتند راهکارهایی است که اصل رسیدن به خداوند متعال به ما آموزش می‌دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نکا با بیان اینکه امام خمینی(ره) با کمک بسیجیان پرچم اسلام را بالا برد، افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهنمود‌های مقام معظم رهبری تبدیل به بیداری اسلامی در جهان و منطقه شده است.

نجفی با اشاره به وظایف بسیج در جامعه تصریح کرد: وظیفه بسیج پرورش نیروی همتراز با انقلاب است، بنابراین ما دانشجویان بسیجی باید در تمامی ماموریت‌های سیاسی، علمی و فرهنگی به شکل فعال وارد شویم.

وی از فعالیت کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی نکا خبر داد و بیان کرد: کرسی‌های آزاداندیشی به همراه حلقه‌های صالحین، نمایشگاه و همایش‌های بسیج و دانشجو به صورت مستمر در حال فعالیت است.

انتهای پیام/86003/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول