اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان:

«مرگ بر آمریکا» کم‌ترین اظهار انزجار ملت ایران از آمریکا است

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است، گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» در واقع کم‌ترین اظهار انزجار ملت ایران از آمریکا است.

«مرگ بر آمریکا» کم‌ترین اظهار انزجار ملت ایران از آمریکا است

امیرسرتیپ حمزه بیدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روز 13 آبان اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط دانشجویان پیرو خط امام از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: از مهم‌ترین و اساسی‌ترین پیام‌های روز 13 آبان شکستن هیمنه و ابهت آمریکا در مقابل جهانیان بود.

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان تصریح کرد: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مشخص شد که اعتمادی به سفارتخانه‌های آن حتی در کشورهای هم‌پیمانش وجود ندارد و از آنها برای بحث جاسوسی استفاده می‌شود.

وی ادامه داد:‌ آمریکا هر چیزی را در راه رسیدن به اهداف خود حتی استقلال ملت‌ها را نادیده می‌گیرد و فقط به منافع خود می‌اندیشد.

بیدادی یادآور شد: دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) با شکستن ابهت امریکا در منطقه و دنیا ثابت کردند که با رهنمودها امام خمینی(ره) و تفکرات انقلابی و آزادی‌خواهانه می‌توان پشت آمریکا را به خاک مالید.

وی ابراز داشت: با تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان، در واقع دانشجویان نشان دادند که ابهت کشور ابرقدرتی که داعیه کدخدایی دهکده جهانی را داشت، پوشالی است.

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان در خصوص نظر برخی از سیاستمداران بر حذف شعار «مرگ بر آمریکا» گفت: با توجه به قدمت دشمنی‌های آمریکا با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران این موضوع معنا ندارد.

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب و همچنین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا همواره منشأ مشکلات بسیاری برای ملت ایران بوده بنابراین ملت ایران این دشمنی‌ها را نه فراموش می‌کند و نه می‌بخشد.

بیدادی با اشاره به آشکار شدن ماهیت آمریکا بر جهانیان یادآور شد: با توجه به اینکه تغییر خاصی در مورد تحریم‌ها صورت نگرفته و حسن نیتی از طرف آمریکا مشاهده نشده است، دلیلی برای حذف شعار «مرگ بر آمریکا» وجود ندارد.

وی ادامه داد: حذف این شعار در گرو نشان دادن 100 درصدی حسن نیت آمریکا به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است، گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» در واقع کم‌ترین اظهار انزجار ملت ایران از آمریکا است.

وی در ادامه سخنانش اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که حضرت امام خمینی(ره) بر آن تأکید داشتند، صدور انقلاب و دستاوردهای آن به دیگر نقاط جهان بود.

بیدادی افزود: شکستن هیمنه و ابهت آمریکا در روز 13 آبان نیز یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار به شمار می‌رود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گرامیداشت و بازخوانی این روز و وقایع آن می‌تواند دید، جسارت و شناخت ملت ایران از آمریکا را به نسل جدید منتقل کرده و این روز مهم را در اذهان نسل جدید زنده نگه دارد.

انتهای پیام/89006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول