اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان الهی در اصفهان یک الگو برای دنیاست

استاندار اصفهان در دیدار با رهبران و نمایندگان ادیان الهی گفت: وجود همزیستی خوب و مسالمت‌آمیز بین ادیان الهی در استان می‌تواند یک الگو برای کشور و حتی دنیا باشد.

همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان الهی در اصفهان یک الگو برای دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار با رهبران و نمایندگان ادیان الهی با ابراز خوشنودی از اولین دیدار خود با آنان، گفت: وجود مشترکات زیاد بین ادیان الهی، باعث برقراری روابط دوستانه و زندگی مسالمت‌آمیزی در کنار یکدیگر شده است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه وجود این همزیستی خوب و مسالمت‌آمیز می‌تواند یک الگو برای کشور و حتی دنیا باشد.

استاندار اصفهان با اشاره به تاکید پیامبر اسلام بر احترام به ادیان الهی، گفت: احترام به ادیان الهی از آموزه‌های دین اسلام است.

زرگرپور با بیان اینکه این امر از آموزه‌های باارزش ما محسوب می‌شود، عنوان کرد: ما هیچ نقطه تضادی با ادیان دیگر نداریم بلکه نقاط هم افزایی بین ادیان وجود دارد.

این مسئول استان اصفهان را از معدود استان‌هایی برشمرد که ادیان الهی در آن بدون هیچ‌گونه مشکلی، زندگی مسالمت‌آمیزی را در کنار یکدیگر تجربه می‌کنند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه وحدت مهم‌ترین عامل بین ادیان الهی است، ابراز داشت: باعث خوشبختی است که در حال حاضر وحدت بین ادیان در استان شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه همه  به دنبال توسعه، عمران و ارتقاء سطح زندگی در استان هستیم، این امر را  یک حق الهی برشمرد و افزود: همه باید از نعمات خداوند بهره‌مند شویم.

زرگرپور با تاکید به اینکه تلاش همه‌ اقشار جامعه زمینه  اعتلای استان را فراهم می‌نمایند، افزود: رشد و شکوفایی کشور مایه افتخار ایران و ایرانی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه خود را مسئول می‌دانم که برای همه افراد یکسان تلاش کنم، خطاب به رهبران ادیان الهی گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با مراسم و مناسک دینی هر کدام از ادیان، خود را موظف به پیگیری و حل آن می‌دانم.

استاندار اصفهان ضمن حمایت از دبیرخانه ادیان الهی خاطرنشان کرد: رهبران ادیان الهی برگزاری همایش‌ها را به قوت قبل پیگیری کنند.

وی از نمایندگان و رهبران ادیان الهی خواست در خصوص توسعه و عمران استان از هرگونه کمکی نسبت به وی دریغ نکنند.

زرگرپور همچنین از آنان خواست در سایر موضوعات استان نیز با ارائه طرح، برنامه و ایده به رشد و شکوفایی استان کمک کنند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه نرخ رشد مشکلات استان از نرخ رشد تلاش‌های پیشی گرفته است، اذعان داشت: حل مشکلات استان  جز با همدلی و همکاری آحاد مردم استان، پیروان ادیان الهی، نهادها و تشکیلات امکان‌پذیر نمی‌شود.

 

انتهای پیام/2301/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول