اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فریزبی هیئت ورزش‌های همگانی اصفهان خبر داد

آموزش رشته فریزبی به دانشجویان و دانش‌آموزان اصفهانی

مسئول کمیته فریزبی هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: از هفته آینده آموزش فریزبی به دانش‌آموزان و دانشجویان اصفهانی آغاز می‌شود.

آموزش رشته فریزبی به دانشجویان و دانش‌آموزان اصفهانی

علی‌احمد حیدری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و دانشگاه اصفهان امضاء کردیم، از هفته آینده آموزش فریزبی به دانش‌آموزان و دانشجویان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به مفرح بودن این رشته ورزشی ادامه داد: فریزبی رشته ورزشی پر‌تحرک و مفرحی است که هزینه خاصی ندارد و می‌توان در هر مکانی به بازی این ورزش پرداخت.

مسئول کمیته فریزبی هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان تصریح کرد: به دلیل مفرح بودن این رشته تصمیم گرفتیم با آموزش دانش‌آموزان و دانشجویان این رشته را ترویج بدهیم و از این رو آموزش رسمی از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در نظر داریم با برگزاری همایش‌های خانوادگی فریزبی را بین خانواده‌ها ببریم، اضافه کرد: این رشته ورزشی نیاز به لباس و تجهیزات خاص و گران‌قیمتی ندارد.

حیدری تاکید کرد: این رشته به یک بشقاب فریزبی نیاز دارد که با همکاری رئیس انجمن فریزبی کشور این بشقاب‌ها را در اختیار خانواده‌ها و علاقمندان به فریزبی قرار می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه فریزبی در سه زمین چمن، خاکی و ساحلی بازی می‌شود، ادامه داد: فریزبی ورزش پر‌تحرکی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و خانواده‌ها می‌توانند در هر مکانی مانند پارک‌ها فریزبی بازی کنند.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول