اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن مجمع خیران صورت گرفت

کمک 160 میلیون ریالی خیرین 12 روستای آمل به نیازمندان

خیران 12 روستای آمل 160 میلیون و 500 هزار ریال به مجمع خیرین شماره سه آمل کمک کردند.

کمک 160 میلیون ریالی خیرین 12 روستای آمل به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، امشب پنجمین جشن گلریزان مجمع خیرین شماره سه شهرستان آمل برگزار شد.

حمید فضلی، عضو شورای بخش شهرستان آمل و رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین شماره سه آمل در این مراسم با بیان اینکه این مجمع به منظور جمع‌آوری کمک‌های خیرین 12 روستای بخش پایین خیابان لیتکوه بخش مرکزی آمل تشکیل شده است، اظهار داشت: همه ساله اهالی و خیرین این منطقه کمک‌های زیادی را برای نیازمندان اختصاص می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این مجمع در سال 87 شکل گرفته است، اذعان داشت: در سال 88 نخستین کمیته‌های این مجمع شکل گرفته و گلریزان به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برگزار شده است.

فضلی عنوان کرد: در سال 88، سه و نیم میلیون تومان، در سال 89، هفت میلیون و 200هزار تومان، در سال 90، نه میلیون و 690 میلیون تومان و در سال 91 ، 12 میلیون و 900 هزار تومان از سوی خیران به نیازمندان این منطقه اختصاص یافت.

رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین شماره سه آمل با اشاره به اهداف این مجمع، بیان داشت: خرید لباس برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت، کمک عمرانی به مدارس منطقه، کمک به دانشجویان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت، توزیع سبد غذایی به نیازمندان، کمک نقدی به مستمندان و کمک ورزشی اعم از توپ و تور و لباس به نیازمندان ورزشکار از محل همین کمک‌های خیرین صورت گرفته است.

حسین سالاری، عضو هیئت‌مدیره مجمع خیرین آمل نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های گسترده مجمع خیرین شهرستان آمل احداث مرکز شیمی درمانی این شهرستان را از بزرگترین خدمات این مجمع در این منطقه برشمرد و یادآور شد: این مجمع پس از اتمام تعهدات خود در این مرکز به دنبال راه‌اندازی مرکز پرتودرمانی نیز خواهد بود.

وی، احداث مسکن مهر نیازمندان را نیز از دیگر اقدامات اساسی و بزرگ این مجمع برشمرد و تصریح کرد: این مسکن در بلوار آیت‌الله میرزا هاشم آملی در حال ساخت است.

عضو هیئت‌مدیره مجمع خیرین آمل با اعلام اینکه مرکز نگه‌داری سالمندان این مجمع نیز احداث می‌شود، بیان داشت: این مجمع در تمام امور به کمک مسئولان شهری و نیازمندان شهرستان شتافته است.

سالاری، حمایت‌های خیرین را در این زمینه عامل مهمی در توسعه خدمات به این قشر برشمرد.

به گزارش فارس؛ در این مراسم با حضور بخشدار مرکزی آمل از خیرین این منطقه قدردانی شد.

انتهای ‌پیام/86011/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول