اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس خواستار شد

اولویت دادن توسعه فرهنگی برای جذب خیرین ‌مسکن‌ساز

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز فارس گفت: توسعه امور فرهنگی با هدف جذب خیرین مسکن‌ساز به منظور برخورداری مسکن مناسب برای جوانان و سایر گروه‌های اجتماعی اولویت برنامه‌ها در سال جاری باشد.

اولویت دادن توسعه فرهنگی برای جذب خیرین ‌مسکن‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس، شمس ارجمندی در جلسه کارگروه راه و شهرسازی شهرستان سروستان که به ریاست فرماندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد با اشاره به روند روبه‌رشد مشارکت خیرین مسکن‌ساز در امر خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد جامعه اظهار داشت: سهم خیرین در ساخت واحدهای مسکونی رو به افزایش است و انتظار می‌رود تا مسئولان بخش‌های دولتی به ویژه امور فرهنگی همراهی و همسویی بیشتری را با اهداف خیرخواهانه این انجمن داشته باشند.

وی با تاکید بر این موضوع که ساخت سرپناه برای زوج‌های جوان و گروه‌های نیازمند تضمین کننده ثبات خانواده و ایجاد امنیت اجتماعی خواهد بود از اهالی رسانه و علمای فارس خواست تا فرهنگ ساخت مسکن در جامعه را تقویت کنند.

ارجمندی به ساخت 36 واحد مسکونی خیرساز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اگر همت بلند خیرین مسکن‌ساز سروستانی نبود امکان ساخت مسکن مناسب برای گروه‌های هدف میسر نمی‌شد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس با بیان این مطلب که ساخت پروژه 36 واحدی این شهرستان با پیشرفت 97 درصد همراه بوده است و تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود گفت: اگر مشکل تاسیسات زیربنایی حل شده بود، حتی پیش از موعد مقرر می‌توانستیم کلید واحدهای مسکونی را به صاحبان آن تحویل دهیم.

ارجمندی افزود: هر چند مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان سروستان متعهد شده‌اند تاسیسات زیربنایی را در اسرع وقت در اختیار پیمانکار مربوطه قرار دهند اما در دو سال گذشته شاهد تعامل مثبت آنان نسبت به ساخت واحدهای مسکونی خیرساز بوده‌ایم و این امر باعث شده است امروز قول افتتاح پروژه را تا پایان سال جاری به متقاضیان بدهیم.

در ادامه این جلسه ارجمندی گزارش کاملی از روند اجرای پروژه 36 واحدی سروستان و نیز سیاست‌های آتی این انجمن برای جذب خیرین مسکن‌ساز ارائه کرد.

به گفته وی واحدهای احداث شده به افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی و زوج‌های جوان و نیازمندان واقعی اختصاص خواهد یافت.

ارجمندی گفت: این پروژه از محل اعتبارات اختصاص یافته بانک مسکن، اعتبار تامین شده وام قرض‌الحسنه حساب 100 حضرت امام خمینی ، همت بلند خیرین مسکن‌ساز و نهادهای حمایتی و همچنین سهم آورده متقاضی در مدت دو سال احداث شده است.

به گفته این مسئول دیگر واحدهای مسکونی در حال احداث خیرین مسکن‌ساز در شهرستان‌ها شامل نی ریز 28 واحد، شهر داراب 40 واحد و شهر سروستان 36 واحد و در مجموع 104 واحد در حال ساخت است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری نهایی خواهد رسید.

به گزارش فارس،  پروژه مسکونی 36 واحدی خیرساز شهرستان سروستان در دو طبقه، هر طبقه چهار واحد با زیربنای حدود 100 متر مربع احداث شده است.

انتهای پیام/ 2448/ل/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول