اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان استقبال مسئولان استانی

کاراته‌کاهای افتخارآفرین استان مرکزی وارد اراک شدند

کاراته‌کاهای افتخارآفرین استان مرکزی بعد از ظهر امروز در میان استقبال مسئولان استانی و علاقمندان به ورزش وارد شهر اراک شدند.

کاراته‌کاهای افتخارآفرین استان مرکزی وارد اراک شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مراسم استقبال از کاراته‌کاهای افتخارآفرین استان مرکزی بعد از ظهر امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، رئیس هیئت کاراته و ورزشکاران و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به کسب موفقیت‌های بزرگ کاراته‌کاها، بیان داشت: کاراته‌کاهای استان مرکزی همواره در مسابقات ملی و بین‌المللی موجب افتخارآفرینی برای ورزش استان شده‌اند.

سعید ملکی افزود: کسب افتخار در رقابت‌های آسیایی باکو توسط شش نفر از کیوکوشین کار‌های استان موجب خوشحالی جامعه ورزش شد.

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی نیز گفت: در رقابت‌های آسیایی باکو شش نفر از کیوکوشین کاران استان موفق به کسب دو مدال طلا، سه نقره و یک برنز شدند.

جمشید زند افزود: غلامرضا خوانساری و محمدحسن محمدی در این رقابت‌ها مدال طلا، سبحان غلامحسینی، سعید حمودی و میلاد شاه‌منصوری مدال نقره و احمد اکبری مدال برنز کسب کردند.

به گفته وی؛ تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها با 17 ورزشکار بر بام آسیا ایستاد.

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی ادامه داد: در مسابقات جایزه بزرگ قطر نیز ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی با کسب سه پیروزی 5 بر صفر مقابل حریفان، نخستین مدال طلای ایران را به نام خودش ثبت کرد و مهدی سلطانی نیز مدال برنز را از آن خود کرد.

انتهای پیام/87006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول